Menu

Skybound Games خواهان نظر بازیکنان در مورد یک The Walking Dead جدید است

همانطور که می‌دانید پس از تعطیلی استودیو Telltale Games، سری محبوب The Walking Dead توسط Skybound Entertainment ادامه می‌یابد. حال به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به منبع Comicbook، به نظر می‌رسد بخش بازی‌های ویدیویی این شرکت به دنبال گسترش این سری و ایده‌های جدید است. اکانت رسمی توییتر The Walking Dead از طرفداران پرسیده است که می‌خواهند در آینده چه چیزی ببینید و Skybound Games نیز به عرضه بازی‌های بیشتر اشاره کرده است.

توییت اکانت رسمی The Walking Dead از این قرار است:

"یک سوال کاملا فرضی TWDFamilty# – به چه جور بازی ویدیویی از WalkingDead# علاه دارید و می‌خواهید ساخته شود؟ برای یک دوست این سوال را می‌پرسم."

اگر به صورت کلی جواب طرفداران را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که مردم خواهان فصل پنجم همان سری روایتی هستند که Telltale Games پایه آن را بنا نهاد. Skybound Games نیز به دنبال این نظرات اعلام کرد، به دنبال ایده‌های جدید و تازه‌تر هستند:

"ما به دنبال پیشنهاد‌هایی فراتر از بازی‌ها/سریال‌های موجود هستیم."

این فرنچایز به غیر از عنوان مشهور Telltale Games حضور فعال و قدرتمندی در میان بازی‌های ویدیویی نداشته است. البته چند سال پیش عنوانی تحت نام The Walking Dead: Survival Instinct عرضه شد که البته نتوانست به موفقیت دست پیدا کند و یک بازی به شدت ضعیف به شمار می‌رود اما آیا روزی شاهد یک The Walking Dead خوش ساخت با گیمپلی عمیق خواهیم بود؟

همچنین در اواخر سال 2018 نیز بازی Overkill's The Walking Dead از سوی سازندگان Payday منتشر شد که اگرچه به افتضاحی Survival Instinct نبود و ایده‌های co-op خوبی را ارائه می‌داد اما باز هم نتوانست از تمامی پتانسیل‌های این سری به خوبی بهره ببرد و با نقد و نمرات متوسطی رو به رو شد.

همچنین در آخرین اخبار متوجه شدیم درآمد فروش Overkill's The Walking Dead به مقداری که ناشر در نظر گرفته بود نرسیده است و این تاثیر زیادی بر روی آینده ناشر خواهد گذاشت. بزرگ‌ترین دلیل تاخیر نسخه کنسولی نیز همین موضوع می‌باشد چرا که سازندگان از موفقیت حتمی آن اطمینان ندارند.

لازم به ذکر است، در کنار افرادی که خواهان ادامه بازی روایتی Telltale Games بودند، همچنین افرادی وجود دارند که علاقه‌مند به یک بازی زامبی محور دنیای‌باز هستند، احتمالا چنین پروژه‌ای شباهت‌های بسیاری به Dying Light خواهد داشت.

با عرضه قسمت سوم فصل نهایی بازی بازی با نام Broken Toys، در منوی اصلی بازی شاهد تایید شدن تاریخ عرضه قسمت چهارم و آخر بازی برای تاریخ 6 فروردین ماه 1398 هستیم. با اینکه هنوز از طرف استودیو Skybound Games خبری از تاریخ انتشار قسمت چهارم منتشر نشده است، اما منوی مراحل بازی نشان می‌دهد که برای تجربه آخرین قسمت بازی نیازی به صبر طولانی نداریم و بزودی می‌توانیم قسمت آخر این بازی را تجربه کنیم.

نظر شما در این باره چیست؟ Walking Dead تصوری شما تمرکز بر گیمپلی دارد یا روایت؟