Menu

گزارش؛ Netflix درحال ساخت سریال تلویزیونی Resident Evil است

عنوان به شدت مورد انتظار Resident Evil 2 امروز به شکل جهانی برای PC و کنسول‌ها منتشر می‌شود و تمام نگاه‌ها به این بازی کلاسیک است که برای نسل جدیدی از مخاطبین ساخته شده اما اینطور که پیداست Netflix میخواهد به شکل دیگری کار روی این فرانچایز را ادامه دهد.

در گزارشی از جانب Deadline، جزئیاتی به بیرون درز پیدا کرده که به نظر Netflix درحال ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های Capcom یعنی Resident Evil است که احتمالاً به عنوان سریال انحصاری نتفلیکس عرضه خواهد شد.

با اینکه جزئیات درباره‌ی این سریال بسیار محدود هستند، گزارش Deadline می‌گوید این مجموعه ظاهراً توسط شرکت آلمانی که در تولید فیلم‌های سینمایی Resident Evil نیز نقش داشته، یعنی Constantin Film تهیه‌کنندگی می‌شود. فعلاً اینطور به نظر می‌آید که Netflix برای عملی کردن این برنامه به دنبال یک شورانر است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، جزئیات بیشتری که در گزارش Deadline به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد این سریال "جهان Resident Evil را گسترش داده و داستان‌های آن را عمق می‌بخشد" و اینکه "داستان گشت و گذاری در کارهای داخلی شرکت Umbrella و جهانی که پس از پخش شدن T-virus شکل گرفته خواهد داشت." با اینکه هنوز داستان‌های به خصوصی به این پروژه نسبت داده نشده، طی گزارش گفته می‌شود این سریال "شامل تمامی عناصر ویژه‌ی Resident Evil"، مثل سکانس‌های اکشن بسیار و ایستر اگ‌های (easter eggs) مختلف درباره‌ی تاریخچه‌ی این سری بازی می‌شود.

با توجه به اینکه این شبکه قبلاً هم پروژه‌های دیگری را به تلویزیون آورده، جلب شدن نظر Netflix برای تهیه‌ی سریالی تلویزیونی از Resident Evil کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد. تا حالا، سریال مورد تحسین انیمیشنی Castlevania در این شبکه تولید شده و سایر کارهای اقتباسی از دنیای بازی‌های ویدئویی که در دست ساخت قرار دارند شامل سریال انیمیشنی Devil May Cry و اقتباس لایواکشن The Witcher با هنرنمایی Henry Cavill می‌شود.

برای مطمئن شدن از این خبر باید صبر کنیم و منتظر بیانیه‌ای رسمی از Netflix باشیم اما ایده‌ی تولید سریالی تلویزیونی درباره‌ی Resident Evil میتواند برای طرفدران هیجان‌انگیز باشد.