Menu

نسخه سوم فیلم Kingsman در راه است؛ جزئیات شخصیت جدید فیلم منتشر شد

گزارش شده است که سومین قسمت از فیلم KingsMan قرار است در ژانویه ۲۰۱۹ شروع به فیلم برداری شود. کاراکترها و شخصیت های این فیلم هم از قسمت قبلی این فیلم به نام Kingsman: The Great Game معرفی خواهند شد.

با توجه به گزارش مارک میلار و دیو گیبونز از Secret Service Comics مجموعه فیلم های انحصاری KingsMan تا الان ۲ بار به اوج موفقیت خود رسیده است. مجموعه فیلم های Kingman درباره یک سازمان مستقل جاسوسی انگلیسی است که توسط قدرتمندترین و ثروتمندترین مردان انگلیس، بعد از پایان یافتن جنگ جهانی اول پایه گذاری شد. و این مردان پسران خود را در این درگیری ها از دست داده اند و حالا میخواهند از نفوذ و ثروت خود استفاده کنند تا صلح را به جهان برگردانند تا عواقب ترسناک جنگ را به دست فراموشی بسپارند.

با توجه به گزارش That Hashtag Show فیلم KingsMan 3 از فیلم Kingsman: The Great Game استفاده میکند که با کارگردانی متیو واگن ساخته شد و درباره روز های اول این سازمان جاسوسی بود. و قسمت سوم این مجموعه ادامه این فیلم خواهد بود. استودیو سازنده این فیلم به دنبال ۲ بازیگر است. اولی پسری جوان باید باشد که میخواهد برای کشورش خدمت کند و سازمان به او کاری پیشنهاد میدهد و نفر دوم مردی سن بالا و سفید پوست.

kingsman,kingsman,movie

اطلاعات بیشتری هنوز از نقش مرد سن بالایی که دنبالش هستند نیست اما راف فاینس احتمالا این نقش را بدست بیاورد. با توجه به این گزارش واگن و نوسینده خود، جین گلدمن، میخواهند از طریق فیلم Kingsman 3 استفاده کنند تا پلی بسازند به نسخه قبلی این فیلم و ارتباط‌ بین این ۲ فیلم را بسازند که به نظر حرکت هوشمندانه ای است چرا که این مجموعه خوب به پایان خود نزدیک میشود.

جدا از این برنامه ها این کارگردان قصد دارد تا یک سریال ۸ ساعتی برای این فیلم بسازد و همچنین یک اسپین آف برای این فیلم ساخته خواهد شد.

برای دانلود فیلم های جدید اینجا کلیک کنید.

نوشته نسخه سوم فیلم Kingsman در راه است؛ جزئیات شخصیت جدید فیلم منتشر شد اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.