Menu

BioWare؛ از نظر داستانی تفاوت‌های چشمگیری بین Anthem و سایر بازی‌ها وجود دارد

تا روز عرضه‌ی Anthem فقط 29 روز فاصله داریم و تنها دو روز دیگر دموی VIP در طی همین هفته منتشر می‌شود.

به همین مناسبت توسعه‌دهندگان شروع به انتشار جزئیات بیشتری کرده‌اند که اعتمادشان به بازی را نشان می‌دهد. برای مثال، کامرون دیتون (Cameron Dayton) که ماه گذشته به عنوان کارگردان روایت داستان به BioWare پیوست، با یک سری توئیت در حساب شخصی خود به ستایش داستان Anthem پرداخته.

"تفاوت‌های چشمگیری بین Anthem و بقیه‌ی بازی‌های موجود وجود دارد.

BioWare برای سال‌ها در خط مقدم روایت‌های داستانی بازی‌های ویدئویی بوده و Anthem هم درخشش خاص خود را دارد.

شخصیت‌ها و ماجراهای Anthem شامل یک سری از جالب‌ترین و قدرتمندترین قوس‌های داستانی می‌شود که فرصت کار کردن روی آن را داشته‌ام. این داستان درباره‌ی لباس‌های فلزی پرنده یا دنیای بیگانه‌ها نیست. روایتی درمورد انسان‌هاست."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، کامرون دیتون، کهنه کار صنعت بازی‌های ویدئویی که بیش از بیست سال تجربه کاری دارد، در بنای استودیوی Chair (که اکنون تحت مالیکت Epic است) دست داشته و قبل از پیوستن به Sledgehammer Games برای کارگردانی بخش زامبی Call of Duty: World War II، روی چندین سری از بازی‌های Blizzard مثل Overwatch، World of Warcraft، Diablo III و Starcraft II کار کرده این توئیت را نوشته، پس میتوان از الان سطح انتظارات را بالا برد.

در طی اخبار دیگری، دیروز، مدیر اجرایی BioWare آقای کیسی هادسون با پیغام "یک ماه دیگر مانده" تأکیدی روی زمان عرضه‌ی Anthem داشت و اشاره کرد محتویات بسیاری در داستان اصلی خواهیم داشت، اگرچه در نهایت بازی در مسیری حرکت می‌کند که بازیکن آن را هدایت کرده.

"قبلاً در 2012 که برای اولین بار به فکر ساخت Anthem افتادیم (آن زمان با اسم رمز DYLAN شناخته میشد)، میخواستیم جهانی کاملاً جدید ایجاد کنیم، پُر از شخصیت‌ها و داستان‌های با کیفیت در خور شهرت استودیوی BioWare. همچنین میخواستیم تجربه‌ای باشد که بتوانید با دوستانتان درمیان بگذارید و داستانی داشته باشد که فقط یک پایان نداشته باشد بلکه در دنیایی روایت شود که اتفاقات همین حالا نیز در آن درحال روی دادن باشد.

میدانستیم که با چالش‌هایی رو به رو خواهیم شد. مردم نسبت به داستان در یک بازی آنلاین بد گمان هستند و دلیل خوبی هم دارند. اکثراً، طبیعت بازی‌های آنلاین مولتی‌پلیر تمایل به کنار گذاشتن داستان و تعاملات بین شخصیت‌های جالب دارد. و حتی در بهترین بازی‌های آنلاین، وقتی کارهایی که میتوانید انجام دهید تمام می‌شود یا دوستانتان آنلاین نیستند، خیلی راحت آدم نسبت به بازی سرد می‌شود.

ما با امتحان چیزهای جدید و متفاوت در طراحی Anthem سعی کردیم این چالش‌ها را دور بزنیم. با Anthem، هدفمان ایجاد سرگرمی در مأموریت‌های مولتی‌پلیر با دوستانتان و همینطور بخش داستانی تک‌نفره و شخصیت‌های جالب است که متصل به تجربه‌ای روایتی باشند، داستان در دنیایی روی دهد که همیشه درحال تغییر است و هرچیزی ممکن. نتیجه‌ی این کار سازه‌ای منحصر به فرد که اساس طراحی Anthem و همچنین جهانی که داستان در آن اتفاق می‌افتد بود.

Anthem با محتویات بسیار زیادی از جمله داستانی قابل توجه منتشر می‌شود که شما را با دنیا و شخصیت‌هایش آشنا می‌کند. ولی هنوز بخشی باقی مانده که نتوانستیم آن را امتحان کنیم؛ شما. پس، طی ماه آینده که فرصت تجربه‌ی چیزهایی که ساختیم به دست آوردید، میخواهم یک چیز را در نظر داشته باشید: انتشار Anthem پایان کار نیست، آغاز یک داستان ادامه دار است که شما در آن یک عنصر حیاتی هستید. اگر موردی هست که بیشتر از آن میخواهید، میتوانیم برایتان بسازیم. اگر چیزی درست نیست، اطلاع دهید. و خود داستان با گذشت زمان بسته به اینکه چطور بازی کردید گفته می‌شود. به زودی، از برنامه‌های خود برای پشتیبانی و اضافه کردن محتویات و ویژگی‌ها پرده‌برداری خواهیم کرد."

جزئیات بیشتر به محض انتشار در پردیس گیم قرار خواهد گرفت.