Menu

تفاوت‌های نسخه‌ی دمو با نسخه‌ی نهایی بازی Anthem مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، نسخه‌ی دموی بازی قرار است به طور اختصاصی برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کردند و یا از کاربران سرویس Origin Access هستند در تاریخ ۵ بهمن ماه برایشان به صورت اختصاصی در دسترس قرار بگیرد. در حالی که برای بقیه کاربران این دمو در تاریخ ۱۲ بهمن ماه یعنی یک هفته دیرتر منتشر می‌شود. این فرصت خوبی برای کسانی است که می‌خواهند خود را برای خرید بازی متقاعد کنند و یا از محتویات و ویژگی‌های بازی مطلع شوند. همچنین کسانی که بازی را قبلا پیش خرید کردند، امیدوارند که دموی بازی برایشان راضی کننده باشد و از تصمیمی که گرفتند احساس رضایت بکنند.

به طور قطع باگ‌ها و ایرادات و مشکلات نسخه‌ی اصلی بازی بسیار کمتر از نسخه‌ی دمو خواهد بود. پس آنچه را که کاربران و هواداران در نسخه‌ دمو شاهد خواهند بود، مقداری با نسخه‌ی اصلی و نهایی بازی متفاوت خواهد بود. طبق گفته‌های مدیر اجرایی بازی در توییتر، شما در نسخه‌‌ی دمو قادر به تجربه‌ی بازی از ابتدا نخواهید بود. به این معنا که در یک قسمتی از داستان بازی، کنترل شخصیت اصلی به دست شما داده می‌شود و از آن جا می‌توانید به تجربه‌ی بازی بپردازید. همچنین به دلیل وجود تنها یک خط داستانی در این نسخه از بازی قرار است که شاهد بالانس متفاوتی از بازی در مراحل و قلعه‌ها باشیم و در این بخش نیز دمو با نسخه اصلی بازی تفاوت خواهد داشت.

در نسخه PC بازی قرار است که شاهد تفاوت‌هایی در کنترل شخصیت بازی نسبت به کنسول‌ها باشیم. در نسخه آلفای بازی نیز هنگام استفاده از ماوس و کیبورد کاربران دچار مشکل شده‌ بودند. همچنین قرار است که در نسخه نهایی بازی برخی از نام‌ها و اسامی دچار تغییراتی نیز بشوند. در نسخه دموی بازی نیز سطح سختی بازی کمی ساده‌تر از حد معمول خواهد بود تا کاربران بیشتر با بازی و محیط آن آشنا شوند و اشتیاق بیشتری برای برگشت به بازی داشته باشند. همچنین به تازگی تایید شده است که حجم دموی بازی قرار است حدود 30 گیگ باشد.

حال با توجه به اخبار منتشر شده از بازی و صحبت‌های پیرامون آن، انتظار از این بازی بسیار بالا است و می‌توانیم منتظر یک عنوان مهیج و جذاب از طرف استودیوی BioWare باشیم تا با توجه به سابقه‌ی درخشان خود در این امر، یک تجربه‌ی کامل و بی‌نقص را برای ما فراهم کند. این بازی قرار است در تاریخ ۳ اسفند ماه برای PC و Xbox One و PS4 منشر شود.