Menu

تعداد شخصیت‌های جدید Mortal Kombat 11 به اندازه نسخه قبلی نخواهد بود

یکی از اتفاقات هیجان انگیزی که پیش از انتشار هر بازی که در سبک مبارزه‌ای است می‌افتد، این است که آن عنوان چه مبارز و شخصیتی در خود دارد؛ این اتفاق به ویژه در بازی‌های پرطرفداری و ریشه داری مثل Mortal Kombat بسیار پراسترس‌تر از بازی‌های قبل است. اکنون به نظر می‌رسد که قرار است یازدهمین نسخه از سری Mortal Kombat به اندازه‌ی نسخه قبلی یعنی Mortal Kombat X شخصیت جدید نداشته باشد و این می‌تواند اتفاق خوشحال کننده‌ای برای طرفداران شخصیت‌های نمادین این سری باشد، زیرا در این صورت امکان بازگشتشان بیشتر از قبل است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، طبق حرف‌های اد بون (ED Boon) ، کارگردان بازی Mortal Kombat 11 در جریان مصاحبه‌ای با وب سایت Game Informer، قرار است در نسخه‌ی جدید نسبت به بازی قبلی، شخصیت‌های جدید کمتری را شاهد باشیم.

او در اینباره گفت: "من فکر می‌کنم که احتمالا Mortal Kombat X شخصیت‌های جدید بیشتری را به این سری معرفی کرده باشد. D’Vorahs ، Ferra و Torrs ، Cassie Cage و Jackie؛ این‌ها احتمالا بیشتر از تعداد شخصیت‌های جدید Mortal Kombat 11 هستند. من حدس می‌زنم که در Mortal Kombat 11 قرار است تعدادی شخصیت جدید ببینیم، اما ما حدود 80 شخصیت در این سری داریم و همیشه طرفدارانی وجود دارند که مشتاق بازگشت شخصیت‌های غایب نسخه‌های قبلی هستند، مانند Skarlet یا Baraka. Baraka یکی از شخصیت‌های قدیمی سری است، بنابراین بسیاری بودند که از غیبت او در Mortal Kombat X ناراحت شدند. پس من فکر می‌کنم که بهتر است برای جلب رضایت هرچه بیشتر طرفداران، سعی کنیم شخصیت‌هایی که آن‌ها می‌خواهند را به این نسخه بیاوریم."

این می‌تواند بسیار جالب باشد که اد بون و تیمش در استودیوی NetherRealm سعی دارند تا دوباره به حمایت از بازیکنان قدیمی و هاردکور این سری بپردازند، درست برخلاف Mortal Kombat 11 و این حرکت، احتمالا حرکت مناسبی است تا شاید دوباره بتوانیم آن حس اصلی و کلاسیک سری را در این نسخه ببینیم.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل 2019 (3 اردیبهشت 1398) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد و احتمالا نسخه‌ی Nintendo Switch آن با کمی تاخیر منتشر می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند؟ چقدر برای تجربه‌ی آن هیجان زده هستید؟ شما علاقه به بازگشت کدام شخصیت دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.