Menu

تصاویر مفهومی جدیدی از کنترلر کنسول Mad Box به اشتراک گذاشته شد

استودیوی Slightly Mad که برای توسعه‌ی فرنچایز Project Cars شناخته می‌شود، در حال توسعه‌ی کنسول جدیدی به نام Mad Box است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، رئیس این استودیو آقای "ایان بل"(Ian Bell) تصاویر مفهومی جدیدی از کنترلر Mad Box منتشر و درباره‌ی ویژگی‌های آنلاین این کنسول صحبت کرده است. این عکس‌ها در صفحه‌ی توئیتر "ایان بل" همراه با جمله‌ی "اولین نگاه به تصاویر مفهومیِ کنترلر Mad Box" به اشتراک گذاشته شده است.

همانطور که در بالا اشاره شد، "ایان بل" درمورد بخش آنلاین این کنسول نیز صحبت کرده است؛ اشاره به اینکه ممکن است تجربه‌ی بخش آنلاین بازی‌ها با این کنسول رایگان نباشد.

"من در ذهنم نقشه‌ای زیرکانه دارم. بخش آنلاین پولی؟ آنلاین رایگان؟ چطوره که ما به شما برای آنلاین شدن پول پرداخت کنیم؟ یا شاید هر یک ساعت زمان ارزشمندی که برای به دست آوردنِ اعتبارِ قابل تبدیل به پول واقعی صرف شود…….. بله منظورم تبلیغات است اما You Tube از همین راه اداره می‌شود."

در ادامه او اشاره کرد به دنبال راه‌حلی ارزان قیمت می‌باشد که با آنلاین بازی کردن قابل برگشت است:

"تفکرِ من اشتراکی ارزان قیمت است که با آنلاین بازی کردن قابل بازگشت است؛ حتی مبلغی بیشتر…"(منظور بیشتر از مبلغ پرداخت شده برای خرید اشتراک موردنظر است).

mad box

mad box

mad box

mad box

هنوز حدود 3 سال با عرضه‌ی این کنسول فاصله داریم اما به نظر توسعه‌دهندگانِ آن ایده‌های جالبی در سر دارند. از اخبار مربوط به Mad Box می‌توان به به توسعه‌ی آسان بازی‌ها برای این کنسول اشاره کرد که می‌توانید در اینجا بخوانید.