Menu

صحبت‌های مدیر عامل استودیوی Massive درباره‌ی آینده‌های سرویس‌های استریم و ابری

استودیوی Ubisoft Massive Entertainment هم اکنون در حال نوسعه‌ی بازی Tom Clancy’s The Division 2 می‌باشد که کمتر از دو ماه تا عرضه‌اش فاصله داریم و همچنین تیم دیگر این استودیوی سوئدی که در مالمو واقع شده، در حال کار بر روی یکی بازی اقتباسی از یکی از مهم‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما و سرگرمی، یعنی Avatar ساخته‌ی جیمر کامرون (James Cameron) می‌باشد. طبق گزارشات مالی، شرکت Ubisoft قصد دارد این بازی را در سال مالی 2021 یعنی تاریخی بین آوریل 2020 (فروردین یا اردیبهشت 1399) تا مارس 2021 (اسفند 1399 یا فروردین 1400) عرضه کند. همچنین قسمت دوم سری فیلم Avatar در تاریخ 18 دسامبر 2020 (28 آذر 1399) اکران خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، اکنون دیوید پولفلت (David Polfeldt) مدیر عامل استودیوی Ubisoft Massive Entertainment در طی یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ با مجله‌ی رسمی PlayStation که در شماره‌ی صد و پنجاه و هشتم آن منتشر شد درباره‌ی آینده‌ی این استودیو و برنامه‌هایشان توضیحاتی را ارائه داد.

او در اینباره گفت: "من فکر می‌کنم که ما در دوران جالب و هیجان انگیزی زندگی می‌کنیم. فکر می‌کنم که چیزهای زیادی در حال پیشرفت هستند، به ویژه در حوضه‌ی تکنولوژی، در حوضه‌ی سخت افزار و بازی‌های مبتنی بر تکنولوژی ابری و استریم. آنچه من در این مورد آن را دوست دارم این است که مهم نیست چطور آن را در آینده مشاهده می‌کنیم، زیرا در هر صورت گسترش آن باعث بزرگتر شدن جامعه‌ی مخاطبان بازی می‌شود. این به آن معنی است که سازندگان و توسعه دهندگان محتوا در واقع برنده‌ی واقعی این انقلاب خاص و متفاوت هستند و من عمیقا فکر می‌کنم که این جریان می‌تواند باعث شود بازی‌های ویدئویی تقریبا در هر صفحه نمایشی در کره زمین ظاهر شوند؛ این مورد بسیار با کارهای قبلی تفاوت دارد، اما بازهم یک محتوای مربوط به بازی‌ها است. علاوه بر آن مزیت دیگر این گسترش، این است که تجربه و لذت فردی که به سخت افزار خیلی قوی‌ای دسترسی ندارد، درست مانند دیگر افراد است. پس به‌زودی همه به یک اندازه از بازی‌های ویدئویی لذت خواهند برد.

از نظر من، این می‌تواند ساختار قدرت را کمی در صنعت تغییر دهد و کار را برای توسعه دهندگان آسان‌تر کند، این واقعا عالی است زیرا که هر شخصی می‌تواند بازی‌های بزرگ و باکیفیت خود را به بهترین شکل عرضه کنند تا بر ارزش آن خدشه‌ای وارد نشود و به بهترین شکل دیده شود. من مدت زمان زیادی است که در این صنعت فعالیت می‌کنم و زمانی که کارم را شروع کردم، قائدتا ساختارها طوری بوده که کسی درخواست پول کنیم تا کاری که به آن علاقه داریم را انجام دهیم، پس ساختارها در حال تغییر است و فکر می‌کنم که Ubisoft نیز بسیار خوب با این تغییرات در خط رشد و پیشرفت قرار گرفته و تا مدت طولانی هم به سری‌های بازی‌های طولانی مدت خود وفادار بوده است. به نظرم ده سال آینده‌ی این صنعت بسیار جالب خواهد بود."

این می‌تواند خیلی جذاب باشد که شما هر بازی‌ای را به راحتی در مرورگر یا دستگاه تلفن خود با بهترین کیفیت تجربه کنید. شرکت‌هایی همچون Google و Microsoft هم اکنون در حال گسترش سرویس‌های استریم هستند و شرکت‌هایی هم چون Amazon و Verizon در حال تلاش برای ورود به این صنعت پردرآمد هستند. نظر شما چیست؟ آینده‌ی سرویس‌های ابری را چگونه می‌بینید؟ آیا این به نفع صنعت بازی‌های ویدئویی است؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.