Menu

ویدئویی جدید از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شرکت Sony Interactive Entertainment تریلری 6 دقیقه‌ای از گیم‌پلی عنوان انحصاری Days Gone به اشتراک گذاشته است. این تریلر که مرحله‌ای از بازی را بدون هیچ‌گونه اسپویلی به نمایش می‌گذارد، سیستم مبارزات و گیم‌پلی این عنوان اکشن ماجراجویی را به بهترین شکل نشان می‌دهد. جدیدترین ساخته‌ی Bend Studio مانند ترکیبی از بازی شاهکار The Last of Us و فیلم World War Z می‌باشد که نویسنده‌ی سایت Comicbook را هیجان زده کرده است.

چیزی که از نظر این نویسنده کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد سیستم گان پلی بازی است که کسل‌کننده و ملال‌آور می‌باشد. در حالی که بازی می‌خواهد خود را واقع‌گرایانه نشان دهد اما اسلحه‌ها و شلیک با آن‌ها بیشتر حالت آرکید گونه دارد. هم‌چنین طراحی صدای اسلحه‌ها، لگد زدن و شلیک با آن‌ها غیرعادی به نظر می‌رسند اما بقیه‌ی جنبه‌های بازی عالی جلوه می‌کند.

"اریک جنسن" طراح ارشد Days Gone فاش می‌سازد که در این ویدئو بیش از 300 "freaker" (دشمنان بازی)در حال پردازش بوده و ظاهرا دسته‌های این موجودات وحشتناک می‌توانند بزرگتر از این حرفا باشند. هم‌چنین این ویدئو برخی از موارد فنی شگفت‌انگیز درباره‌ی "freaker" ها را به نمایش می‌گذارد. اگر شما در طول فرار از دست آن‌ها به مناطق مرتفع یا هر جای امنی در بازی بروید از تعقیب شما دست نخواهند کشید؛ آن‌ها از موانع عبور کرده، از روی اشیا بالا رفته و عملا هر کاری در طول گریز انجام خواهند داد. این ویدئو را در زیر می‌توانید تماشا کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مرتبط با این بازی می‌توان به رونمایی از نسخه‌ی کالکتور آن اشاره کرد که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. Days Gone در تاریخ 26 آپریل(جمعه 6 اردیبهشت) در دسترس قرار خواهد گرفت.