Menu

سازنده Hitman در حال توسعه خود و بررسی IP‌های جدید است

با وجود اینکه دو بازی از بازی‌های استودیوی IO Interactive یعنی Hitman و Hitman 2 بازی‌های خوب و سرگرم کننده‌ای بودند و همچنین از سری محبوب Hitman بودند اما در بخش فروش مشکلاتی داشتند و آن طور که باید فروش مناسبی را تجربه نکردند. اما همه این‌ مشکلات باعث نشدند که این استودیو دست از توسعه دادن خود و خلق پروژه‌های جدید بردارد. آن‌ها به تازگی شعبه جدیدی را در شهر مالمو کشور سوئد تاسیس کردند. مدیر عامل این شرکت، هاکان آبراک (Hakan Abrak) در این مورد گفته است که:

"ما در مورد تاسیس شعبه جدید IO Interactive در مالمو سوئد بسیار هیجان زده هستیم و مفتخریم که تاسیس این شعبه را اعلام کنیم. ما IO Interactive را با استخدام و به کارگیری توسعه دهندگان جدید گسترش می‌دهیم و قصد داریم که رویه منحصر به فرد خودمان را به این شهر بیاوریم"

همچنین وی در ادامه عنوان کرد:

"علاوه بر این، تاسیس شعبه جدید و گسترش IO Interactive توانایی‌های ما را در زمینه خلق پروژه‌های جدید و هیجان‌ انگیز بهبود می‌بخشد. به عبارت دیگر، دو شعبه ما در مالمو و کپنهاگن مانند دو برادر هستند و یکدیگر را تکمیل می‌کنند. تاسیس شعبه جدید در مالمو در واقع یک تصمیم طبیعی بود چون در این شهر صنعت گیم پیشرفت خوبی کرده است. من اعتقاد دارم که تمامی این تصمیم‌ها برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های این صنعت در سرزمین‌های اسکاندیناوی گرفته شده است"

در حال حاضر نیز این شعبه با تمام توان در حال انجام پروژه‌های خود و همچنین کمک و ساپورت شعبه اصلی IO Interactive واقع در دانمارک است. با توجه به صحبت‌های انجام شده به نظر می‌رسد این استودیو در حال تست IP‌های جدید است و به نظر می‌رسد می‌خواهد از زیر سایه سری Hitman بیرون بیاید. به نظر می‌رسد آن‌ها از وضع کنونی خود راضی نیستند و با استخدام و به کارگیری نیرو‌های جدید به دنبال این هستند که بر روی پروژه‌های جدید کار کنند و در آینده‌ حرف‌های بیشتری برای زدن داشته باشند و خود را برای نسل بعدی آماده کنند.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.