Menu

عنوان Far Cry: New Dawn در رده بندی سنی بزرگسالان قرار گرفت

عنوان Far Cry New Dawn قرار است در ماه آینده وارد بازار گردد اما پیش از عرضه آن لازم است تا رده‌بندی سنی آن مشخص شود. به گزارش پردیس گیم و نقل از Comicbook، بنیان ESRB این عنوان را مانند نسخه‌های پیشین در رده‌بندی سنی بزرگسالان (‌Mature) قرار داده است. علت آن نیز بدین شرح است:

نمایش بسیار زیاد خون و خونریزی و خشونت،‌ مضامین جنسی،‌ الفاظ رکیک و استفاده از الکل و مواد مخدر در بازی.

همچنین این بنیاد به خرید‌های درون برنامه‌ای این بازی نیز اشاره کرد که جزئیات آن هنوز مشخص نیست اما به جزییات کلی از محتوای بازی اشاره کرد.

نقل قول از ESRB:

"این عنوان یک بازی اکشن اول شخص و ماجرایی است که در آن کنترل فرمانده سازمانی مخفی را به عهده خواهید داشت که برای نجات دادن افراد مقیم یک منطقه به آنجا فرستاده شده است. بازی در مونتانایی که انفجار اتمی در آن رخ داده است جریان دارد و در آن می‌توانید آزادانه به نجات دادن گرونگان‌ها،‌ نبرد در ماموریت‌های مختلف و آزاد سازی پایگاه‌‌ها از دست خلافکاران بپردازید. در نبردهای این بازی می توانید از اسلحه‌های سبک، سنگین، انفجاری و آتش زا استفاده کنید که منجر به صحنه‌‌هایی خونین و انفجاراتی گسترده می‌شود. همچنین در این بازی می‌توانید مخفیانه دشمنان خود را از پا در بیاورید (مانند خنجر زدن از پشت!)‌. در ویدیو‌های حین بازی نیز خشونت بسیاری دیده می‌شود، مانند صحنه‌‌ی خشن کشتن یک مرد برهنه با اسلحه‌ی شاتگان و شلیک در قفسه سینه وی! این عنوان شامل محتویات جنسی نیز هست مانند مهمانی‌های مبتذل، نوارهای که شامل صحنه‌های پورنوگرافی هستند و گفتگوهای رکیک شخصیت‌های بازی. در این بازی شخصیت اصلی می‌تواند الکل مصرف کند و در حین تار شدن صفحه و بعضا از هوش رفتن،‌ به گفتن الفاظ رکیکی بپردازد."

البته از عنوان انتظاری دیگری هم نمی‌توان داشت و تمام این محتواها تقریبا قابل پیش‌بینی بودند. این عنوان در تاریخ 26 بهمن 1397 برای پلتفرم‌های Pc، Xbox One و Ps4 منتشر خواهد شد. از نسخه Nintenod Switch آن نیز هنوز حرفی زده نشده است.