Menu

پورت Mortal Kombat 11 در PC بهتر از نسخه قبلی خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم،بازی 10 Mortal Kombat در نسخه PC یک فاجعه تمام عیار بود و مشکلات زیادی از قبیل کرش‌های متعدد، نوسان فریم ریت و باگ‌های متعدد و بخش آنلاین پر از مشکل داشت و صدای کاربران را درآورده بود در حالی که این مشکلات در نسخه‌های کنسولی در مقایسه با نسخه PC کمتر بود و این نسخه‌ها تجربه به مراتب روانتری را ارائه می‌دادند.

پس از مشکلاتی که نسخه قبلی این سری داشت، NetherRealm تصمیم گرفت تا پورت نسخه PC بازی‌های خود را به استودیوی QLOC بسپارد و این استودیو در اولین اقدام خود نسخه اصلاح شده‌ی Mortal Kmobat 10 را برای PC را با نام Mortal Kombat XL عرضه کرد، همچنین در زمان عرضه و لانچ بازی Injustice 2 این استودیو تصمیم گرفت که تاریخ عرضه نسخه PC این بازی را 6 ماه به تاخیر بیاندازد تا از کیفیت آن بر روی PC در زمان لانچ بازی اطمینان بیشتری پیدا کند.

"کسانی که برروی نسخه‌ی بهبود یافته بازی Mortal Kombat X یعنی Mortal Kombat XL کار کردند، عملکرد آن را به طرز چشمگیری بهبود دادند. آن‌ها همچنین در حال کار برای بهبود عملکرد Mortal Kombat 11 هستند. چراکه در طول سه سال گذشته آن‌ها برروی کدهای موتور بازی‌سازی ما کار کرده‌اند و در آن‌ها اصلاحاتی صورت دادند و نقاط ضعف موتورمان را رفع کردند که باعث سریع‌تر شدن عملکرد آن شده است."

Mk 11

حال با توجه به سابقه خوب استودیوی QLOC که علاوه بر عناوین ذکر شده بر روی پورت DmC: Devil May Cry و Dark Souls Trilogy و Dragon's Dogma: Dark Arisen روی PC کار کردند، وظیفه پورت Mortal Kombat 11 بر روی PC به عهده آنان گذاشته شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که این بازی چه تجربه‌ای را برای کاربران تمام پلتفرم‌ها رقم می‌زند. البته می‌توان امیدوار بود که شاهد مشکلات بازی قبلی در نسخه PC نباشیم و پورت مناسبی از این بازی را شاهد باشیم. این بازی قرار است در تاریخ 3 اردیبهشت ماه 1398 برای PC و PS4 و Xbox One و Switch عرضه شود.