Menu

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بخش “چند نفره” عنوان Tom Clancy’s The Divison 2

شرکت Ubisoft تریلر جدیدی را از عنوان مورد انتظار Tom Clancy's The Divison 2منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش بخش Dark Zone و Conflict بازی هستیم. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، بخش Dark Zone یک حالت PvE/PvP می‌باشد که در ابتدا در نسخه اول بازی قرار داشت و در این نسخه نیز توسعه یافته است. حالت Conflict نیز تنها در بردارنده بخش PvP خواهد بود.

The Divison 2 دارای 3 Dark Zone خواهد بود که هر کدام از محیط و چالش‌های خاص خود بهره می‌برند و تا 12 بازیکن را پشتیبانی می‌کنند. با توجه به گفته سازندگان، Dark Zone یک محیط منحصر بفرد است که شامل پاداش‌های کمیابی می‌باشد.

The Divison 2 یک عنوان آنلاین جهان باز، اکشن و نقش آفرینی است که در یک شهر شکست خورده واشنگتون روایت می‌شود. با توجه به گفته سازندگان، در این نسخه از بازی شاهد محیط‌های واشع گرایانه و زیبا خواهیم بود که در آن بازیکنان قادر خواهند بود با دیگر دوستان خود به تجربه بازی بپردازند.

بازیکنان می‌توانند بازی را به صورت solo و یا co-op تجربه کرده و در حالت دوم می‌توانند با تیم 4 نفره مشغول انجام فعالیت‌های موجود در بازی شده و یا حتی بخش campaign را نیز به اتمام برسانند.

Tom Clancy's The Divison 2 در تاریخ 24 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه