Menu

تریلر پیش‌درآمد داستان Mortal Kombat 11 + تایید حضور ستاره‌ی دنیای کشتی‌کج Ronda Rousey به عنوان صداپیشه

امروز طی رویداد رونمایی از Mortal Kombat 11، استودیوی Nether Realm مقداری از خشونت بازی را در قالب تریلر گیم‌پلی نشان داد اما این پایان کار نبود و تریلر دیگری نیز از پیش‌درآمد داستان بازی منتشر شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در این ویدئو Raiden را که حال تبدیل به یک شخصیت شیطانی شده می‌بینیم که با بی‌رحمی تمام در حال شکنجه‌ی Shinnok است و هم‌چنین در انتهای ویديو با شخصیت جدیدی به نام "کرونیکا" (Kronika) آشنا می‌شویم که از اهداف دفاعی Earthrealm برای برقراری نظم در جهان خسته و ناخشنود شده و به عنوان نگهدارنده‌ی زمان(Time Keeper) شناخته می‌شود. این تریلر داستانی در قسمت زیر قابل مشاهده است.

دانلود با کیفیت FULL HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

بعلاوه در جریان این رویداد حضور ستاره‌ی کمپانی WWE و تنها زن عضو تالار مشاهیر کمپانی UFC یعنی Ronda Rousey در نقش صداپیشگی Sonya Blade که از کارکترهای قدیمی دنیای Mortal Kombat می‌باشد تأیید شد. Ronda در ابن باره گفته است: "سونیا بلید یکی از خفن‌ترین کارکترهایی زنی می‌باشد که در دنیای تصویر دیده‌ام. من از طرفداران او بوده و همیشه او را تحسین می‌کردم."

بازی Mortal Kombat 11 در مراسم The Game Awards 2018 رونمایی شد و گیم‌پلی مربوط به این بازی را می‌توانید در اینجا تماشا کنید. بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل (3 اردیبهشت) بر روی Ps4، Pc، Xbox One و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.