Menu

تماشا کنید: تریلر بخش چند نفره عنوان God Eater 3

شرکت Bandai Namco تریلر بخش چند نفره عنوان God Eater 3 را منتشر کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، با توجه توضیحات، در حین تجربه بخش چند نفره شما و دیگر دوستانتان قادر خواهید بود که Ash Aragami قدرتمند را به صورت آنلاین شکست داده، توسط قهرمانان شخصی سازه شده بازی کرده و در حالت Assult تا 8 نفر را برای خود انتخاب کنید.

بازیکنان در حالت چند نفره می‌توانند فرصتی را برای رویارویی با چالش‌های بزرگ بازی و از دست Aragami قدرتمند یک بار برای همیشه خلاص شوند.

در جهانی که توسط "آراگامی‌ها"، جانوران ترسناکی که تنها با هدف نابود کردن و بلعیدن زندگی می‌کنند، ویران شده، God Eater­ها، مبارزان مخصوص این هیولا‌ها، تنها امید بشریت هستند. این سربازان ارتقا یافته توانایی استفاده از سلاح God Arcs، سلاح­های بیولوژیکی ساخت انسان که قادر به از بین بردن این هیولاها هستند، را دارند.

در God Eater 3 پروتاگونیست بازی توسط گروه Ash Crawler با نام Chrysanthemum نجات داده می‌شود. گروه‌ Ash Crawler به عنوان کشتی‌های هاب برای قهرمانان GOD EATER و تنها خط زندگی انسان‌ها در جهان آخرالزمان می‌باشند. آن‌ها توسط بقایای دیوارهای "آراگامی" پوشیده شده‌اند تا در برابر تاثیرات جهان بیرون مقاوت ازخود به جای بگذارند.

عنوان God Eater 3 در تاریخ 19 بهمن برای PS4 و PC عرضه خواهد شد.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه