Menu

تاریخ انتشار آخرین قسمت The Walking Dead: The Final Season مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بعد از خبر عجیب بسته شدن استودیوی Telltale Games و بیرون رفتن کارکنان این استودیو از آن در ماه‌های انتهایی سال 2018، سرنوشت بازی‌های این استودیو از جمله The Walking Dead در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت که در نهایت استودیو Skybound Games مسئولیت ساخت ادامه آخرین فصل این بازی را به عهده گرفت و جا پای استودیوی Telltale Games گذاشت. حال با این شرایط می‌توانیم منتظر قسمت آخر بازی نیز باشیم.

با عرضه قسمت سوم این فصل از بازی با نام Broken Toys، در منوی اصلی بازی شاهد تایید شدن تاریخ عرضه قسمت چهارم و آخر بازی برای تاریخ 6 فروردین ماه 1398 هستیم.با اینکه هنوز از طرف استودیو Skybound Games خبری از تاریخ انتشار قسمت چهارم منتشر نشده است، اما منوی مراحل بازی نشان می‌دهد که برای تجربه آخرین قسمت بازی نیازی به صبر طولانی نداریم و بزودی می‌توانیم قسمت آخر این بازی را تجربه کنیم.

قرار بود در آخرین فصل این بازی که تابستان گذشته منتشر شد، بازی به ریشه‌های خودش برگردد و حال و هوایی مشابه فصل اول بازی داشته باشد که با توجه به دو قسمتی که از این فصل منتشر شده شاهد چنین چیزی هستیم.قسمت چهارم بازی The Walking Dead: The Final Season قرار است داستان کلمنتاین، کاراکتر اصلی و محبوب این مجموعه را به‌پایان برساند و شاهد پایان ماجراهای او باشیم. این بازی برای PC و PS4 و Xbox One و Switch در دسترس است که بزودی قرار است آخرین قسمت این بازی در تاریخ 6 فروردین ماه 1398 عرضه شود.