Menu

با نقدها و نمرات Shadow of the Tomb Raider همراه باشید؛ تاریک‌ترین لحظات لارا کرافت

کمتر از دو روز به موعد عرضه سومین قسمت از سری بازآفرینی Tomb Raider باقی مانده و مطابق انتظار نمرات و نقدهای این بازی از سوی وبسایت‌ها و مراجع معتبر در حال انتشار است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از مهم‌ترین نقد و بررسی‌های Shadow of the Tomb Raider و خواهیم دید که این قسمت از ماجراجویی لارا کرافت تا چه حد توانسته انتظارات منتقدان را برآورده کند.

GameSpace: 9.5

Shadow of the Tomb Raider برترین قسمت در سگانه ماجراجویی جدید لارا است و بی شک ارزش صبر کردن را داشت. سعی می‌کنم چیزی را لو ندهم اما این بازی جدا یک شاهکار است. البته چیزهای ناراحت کننده‌ای هم در تجربه بازی وجود داشت اما تجربه کلی فوق العاده بود و نباید آنرا از دست بدهید.

IGN: 9

دوست داشتم که انگیزه بیشتری برای کاوش در دنیای زیبایی که Eidos Montreal خلق کرده وجود می‌داشت اما بیشتر ترجیح می‌دهم محتوای بازی زیاد باشد تا اینکه کمبود محتوا داشته باشد. در بازی کارهای زیادی وجود دارد که هر کدام ایده‌ها و معماهای خاص خود را دارند و می‌توانید از انجام آنها لذت ببرید. بی صبرانه در انتظار ماجراحویی بعد لارا هستم.

GamesRadar+ : 8

آخرین و برترین قسمت در سگانه بازآفرینی. این ماجراجویی قدرت‌های لارا را رخ می‌کشد و روی تاریک او را نمایان می‌سازد.

Metro GameCentral: 8

قدمی کوچک نسبت به عنوان قبلی و در عین حال موفقیت آمیزترین تلاش برای مدرنیزه کردن Tomb Raider، هر چند که روایت داستان همچنان مشکلاتی دارد.

Destructoid : 7.5

Shadow of the Tomb Raider عنوان فوق العاده‌ای اما طوری رفتار می‌کند که انگار هرگز راهی برای روایت شایسته مهم‌ترین تغییر بازی که در واقع رشد شخصیت لارا است پیدا نکرده است.

Game Informer: 7.5

حتی اگر بازی سیستم مهارت پیشرفته‌تر یا محیط‌های بزرگی هم داشت باز هم احتمالا خواهان چیز بیشتری بودم با این حال، می‌توانم این بازی را ساعت‌ها تجربه کنم. بعنوان آخرین قسمت ماجراجویی لارا، این قسمت به جایگاهی که انتظار می‌رفت نرسیده اما این باعث نمی‌شود که این ماجراجویی دیوانه‌ کننده و ارزش تجربه کردن را نداشته باشد.

M3: 6

Shadow of the Tomb Raider اساسا همان Rise of theTomb Raider اما در یک محیط جدید است. اینبار لارا خود را در محیط‌های جنگلی [کشور] پرو می‌یابد که واقعا هم خیره‌کننده هستند. متاسفانه گرافیک تقریبا تنها تغییری است که در این قسمت به چشم می‌آید و ما امیدوار بودیم که در کنار این گیم پلی نیز ارتقا پیدا کند. اما با وجود همه کاستی‌ها، Shadow of the Tomb Raider ارزش سرگرم‌کنندگی بالایی دارد.

MetaCritic: میانگین نمره 83 از 38 نقد برای نسخه Xbox One و 77 با 38 نقد برای نسخه PS4