Menu

بازی جدید و انحصاری سازندگان Yakuza به نام Judge Eyes معرفی شد + تریلر رونمایی

دقایقی پیش تیم سازنده سری بازی‌های Yakuza از بازی جدید خود به نام Judge Eyes که برای PS4 در دست توسعه است، رونمایی کردند. این بازی در رویداد ویژه PlayStation پیش از نمایشگاه Tokyo Game Show معرفی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، بازی Judge Eyes بازیکنان را در نقش یک وکیل که در حال کار و تحقیق برروی مجموعه‌ای از جرم‌ها و قتل‌ها است، قرار می‌دهد. این بازی در ماه دسامبر در ژاپن و در سال 2019 در غرب عرضه خواهد شد.

به گفته مدیر ارشد توسعه شرکت SEGA، یعنی "توشیهیرو ناگوشی" (Toshihiro Nagoshi)، این بازی نسبت به کارهای قبلی این استودیو، "چیزی کاملا متفاوت خواهد بود. " هم‌چنین وی اعلام کرد که این بازی 3 سال در دست توسعه بوده است.

نمایشی کوتاه از بخش‌هایی مختلف از گیم‌پلی Judge Eyes منتشرشده که در آن المان‌های تحقیق و بررسی نشان داده می‌شوند. در این نمایش شخصیت اصلی یک مظنون را در شهر بازجویی کرده و سپس به صورت مخفیانه به تعقیب وی می‌پردازد. وی مظنون را تا یک کوچه تعقیب کرده و پس از روبرو شدن با وی، تعقیب‌وگریز شروع می‌شود. در زمینه مبارزات Judge Eyes با سری Yakuza شباهت‌های بسیاری داشته و باید در ادامه دید که مکانیک‌های این عنوان تا چه مقدار سبب تفاوت گیم‌پلی آن با Yakuza خواهند شد.

به نظر می‌رسد تغییر قیافه و لباس نیز بخش مهمی از گیم‌پلی Judge Eyes را تشکیل می‌دهند چرا که در این نمایش شخصیت بازی در لباس‌های مختلفی دیده می‌شود. هم‌چنین بازیکنان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و یا حتی پهباد اقدام به تصویربردای از مظنونین کنند.

در ادامه شما می‌تواند تریلر رونمایی و داستانی و هم‌چنین نمایشی کوتاه از گیم‌پلی بازی را مشاهده نمایید.

تریلر داستانی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نمایش گیم‌پلی


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.Top of Form