Menu

تاریخ عرضه Metroid Prime 4 لیک شد

عنوان Metroid Prime 4 در ابتدا یک سال و نیم پیش معرفی شد و هنوز تاریخ انتشاری برای از راه رسیدن این عنوان Nintendo Switch در دست نداریم. با اینکه همچنان خبری درباره تاریخ انتشار جدیدترین بازی Metroid مشخص نشده، یک لیک ممکن است پاسخی برای این سوال باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، یک خرده فروشی از جمهوری چک به نام SuperGamer تصمیم گرفت تاریخ عرضه را در صفحه فروشگاه خود منتشر کند. طبق SuperGamer، بازی Metroid Prime 4 قرار است در 8 آذر ماه 98 منتشر شود.

leaked

همچنین اسکرین‌شات بالا تأییدی است بر اینکه بازی در تاریخ ذکر شده در بازار موجود خواهد بود و اندک اعتبار بیشتری به این خبر می‌دهد. با اینحال، تمام اخبار لیک شده ادعای موثق بودن دارند. تا زمانی که خود Nintendo بیانیه‌ای رسمی ندهد یا تمام خرده‌فروشی‌های دنیا اطلاعات یکسانی را پخش نکنند، این خبر را به عنوان یک شایعه در نظر می‌گیریم.

درمورد اینکه چرا وقتی تاریخی برای عرضه ندارند اینقدر زود از بازی پرده‌برداری کردند، رئیس Nintendo در آمریکا، آقای رجی فیلس‌اِیمه (Reggie Fils-Aime) طی مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد؛

"برای ما، باور داریم داشتن فرصت مناسب برای اعلام یک خبر واقعاً بهترین کار ممکن است. پس، اجازه دهید Super Mario Odyssey را به عنوان مثال در نظر بگیریم. میتوانستیم ماه‌ها پیش آن را معرفی کنیم ولی آماده نبودیم، تیم حاضر نبود تا به مصرف‌کننده نشان دهد که مکانیک کلاه چطور کار می‌کند، مکانیک گرفتن چطور در بازی پیاده می‌شود. و برای همین، در این موارد فکر همه جا را می‌کنیم.

برای برخی بازی‌های به خصوص، عنوان‌هایی که برای مدتی نه چندان کم در دست توسعه قرار خواهند داشت، مثل Metroid Prime 4 (با توجه به اینکه مردم بسیار مشتاق هستند تا خبرهایی درمورد این سری بازی بشنوند)، این موقع است که می‌گوئیم، باشه، با طرفداران به اشتراک میگذاریم. زود هنگام درمیان میگذاریم. این تصمیم گیری را به معنی واقعی کلمه، بازی به بازی، عنوان به عنوان انجام می‌دهیم."

امیدواریم با درز این خبر، Nintendo بالاخره مجبور شود اطلاعات محکم‌تری منتشر کند. با وجود ارائه‌ای که Nintendo در ماه ژانویه برگزار خواهد کرد، ممکن است اعلامیه‌ی رسمی را آنجا به دست آوریم!