Menu

گزارش: دمو Resident Evil 2 Remake کرک شد

همانطور که پیش‌تر نیز گزارش دادیم، نسخه‌ی دموی Resident Evil 2 Remake منتشر شده است. توسعه دهندگان نام One-Shot Demo را برای آن انتخاب کردند که یعنی زمان بسیار محدودی برای تجربه‌ی آن در اختیار دارید. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوئیم، بازیکنان فقط 30 دقیقه فرصت دارند تا این قسمت از ریمیک را بازی کنند.

ولی آیا 30 دقیقه کافی است؟ مطمئناً خیلی از افراد دوست دارند زمان بیشتری داشته باشند. اگرچه، اگر طرفداران می‌خواهند مدت بیشتری بازی کنند و در تمام قسمت‌های دمو به گشت و گذار بپردازند، ممکن است شانس در خانه‌شان را زده باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، طبق پُستی که در انجمن استیم ارسال شده، به نظر می‌رسد محدودیت 30 دقیقه‌ای دمو کرک شده باشد. فقط اینکه این کرک چقدر ایمن است مشخص نیست و مثل همه اخباری که از منابع غیررسمی منتشر می‌شوند، خود کاربران باید تصمیم بگیرند. ارسال‌کننده‌ای این خبر، Frag Futuristic، در پُست خود چنین عنوان کرده؛

" Pc Master Racers

اینجا دانلود کنید: http://www.pcmrace.com/wp-content/uploads/2019/01/Resident-Evil-2-One-Shot-Demo-Plus-4-Trainer.zip

یک حساب 30 دقیقه‌ای جدید نیاز دارید تا از این ترینر استفاده کنید: بدون بازگشایی اچیومنت‌های R2 Demo. ویرایش؛ بازیکنی به نام Stoibs بازی را تجربه و تروفی‌های آن را به دست آورده.

لذت ببرید.

VIRUS TOTAL: کلیک "

در واقعیت، ممکن است چیز زیادی در این دمو برای دیدن وجود نداشته باشد. میدانیم که این دمو شخصیت‌های کلاسیک و عجیب و غریب از جمله کاراکتری از Resident Evil 2 اصلی که هویت آن یک راز است، را مختصراً به نمایش می‌گذارد. آیا با این زمان اضافی به دست آمده افرادی که چشمان تیزبین‌تری دارند میتوانند سرنخ‌های بیشتری پیدا کنند؟ باید منتظر باشیم و ببینیم.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 در 5 بهمن برای PS4، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.