Menu

تریلر زمان عرضه Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

Square Enix و Eidos Montreal در طول این هفته تمام انرژی خود را بر روی انتشار تریلر‌های Shadow of the Tomb Raider گذاشته‌اند.

در طول این دو روز ‌آن‌ها در مجموع 4 تریلر از این بازی منتشر کردند، مطمعن نیستیم که این مورد به نوبه خود نوعی رکورد محسوب می شود یا نه، اما هرچه که باشد کاملا بزرگ و قابل ملاحظه است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، اولین تریلری که امروز دریافت می‌کنیم،‌ تریلر زمان عرضه بازی است که البته از آن جایی که کمتر از یک هفته تا انتشار بازی باقی مانده، انتشار آن منطقی به نظر می‌رسد (البته در گذشته تریلر‌های زمان عرضه در همان روز عرضه بازی منتشر می شدند). این تریلر نگاهی جامع و کلی به داستان بازی و محیط‌هایی که قرار است به عنوان لارا، آن‌ها را کاوش کنیم، می‌اندازد.

تریلر دوم کمی خاص‌تر است، زیرا نشان می‌دهد که تیم توسعه بازی چگونه پشتیبانی از کنترلر ردیاب چشم توبی (Tobii’s eye-tracking controller) را به عمل آوردند. قطعا این تریلر مربوط به قشر خاصی از افراد می‌باشد، اما با این حال جالب به نظر می‌رسد.

می‌توانید تریلر‌های منتشر شده را در زیر مشاهده کنید، همچنین می‌توانید تریلر مربوط به نحوه اجرای بازی بر روی Xbob One X را در اینجا و تریلر معرفی قابلیت photo mode را نیز در اینجا مشاهده کنید.

به روز رسانی: تریلر رسمی زمان عرضه بازی از You Tube پاک شده و تریلری که مشاهده می‌کنید غیر رسمی بوده و از یک صفحه دیگر است.

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود باکیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 23 شهریور 1397 برای PS4 ،Xbox One X و PC منتشر می شود.