Menu

بانجی امتیاز Destiny را کاملا تصاحب کرد؛ همکاری Bungie و Activision پایان یافت!

به گزارش پردیس گیم، ساعاتی پیش، شرکت Bungie به صورت رسمی اعلام کرد که تمامی حقوق و امتیاز نشر بازی Destiny را تصاحب کرده و با پایان یافتن همکاری آن ها با شرکت Activision ، از این پس این کمپانی ناشر فرنچایز Destiny خواهد بود.

البته کمپانی Activision و Blizzard خاطر نشان کردند که پشتیبانی Destiny 2 برروی سرویس BattleNet ادامه خواهد یافت و بازیکنان نگران قطع شدن سرور ها یا به وجود آمدن اختلال نباشند. با متن اعلامیه‌ی بانجی همراه باشید :

"در سال 2010 ، زمانی که ما برای اولین بار همکاری خود با شرکت Activision را آغاز کردیم، صنعت بازی های ویدیویی در وضعیت بسیار متفاوتی قرار داشت. ما به عنوان یک استودیوی مستقل که قصد داشت یک تجربه‌ی کاملا جدیدی بسازد، به دنبال همکاری بودیم که به ما ایمان داشته باشد. ما دیدگاه و برنامه ای برای Destiny داشتیم و به آن باور داشتیم. منتها برای عرضه‌ی بازی ای با آن وسعت، به حمایت و همکاری یک ناشر بزرگ نیاز داشتیم."

"با همکاری اکتیویژن، ما توانستیم یک محصول ویژه خلق کنیم. تا امروز، فرنچایز Destiny توانسته است که بیش از 50 بازی و افزونه متفاوت را برای گیمرهای سراسر دنیا فراهم کند. از همه مهم تر، ما شاهد یک جامعه‌ی قابل توجه بودیم. میلیون ها نگهبان (Guardians) قدرتمند برخاستند و Destiny را در آغوش گرفتند، با یکدیگر بازی کردند، خاطرات خوشی را ثبت کردند و به اشتراک گذاشتند، و حتی کارهایی فراتر از بازی ای که ما ساخته بودیم را انجام دادند؛ آن ها یک تاثیر مثبت برروی زنده‌ی روزمره‌ی مردم گذاشتند."

"ما از همکاری هشت ساله‌ی خود خوشحال شده ایم و از Activision بابت همکاری اش در ساخت Destiny تشکر می کنیم. حالا که به آینده نگاه می کنیم، دوست داریم اعلام کنیم که Activision حقوق نشر بازی Destiny را به Bungie واگزار می کند. اکنون با جامعه‌ی قابل توجهی که در Destiny داریم، ما آماده ایم که بازی هایمان را خودمان نشر کنیم و Activision هم برروی پروژه های مرتبط با IP ـهای خودش تمرکز کند."

"با افزونه‌ی Forsaken ، ما یادگرفتیم، گوش دادیم، و یاد گرفتیم که بازیکنان از یک تجربه‌ی عالی Destiny چه می خواهند. مطمئن باشید که چیزهای بیشتری از این دسته محتواها در راه است. ما قصد داریم به انتشار محتوای برنامه ریزی شده‌ی Destiny ادامه دهیم و تجربیات فصلی بیشتری را در ماه های آینده ارائه دهیم. علاوه بر این، سورپرایزهای ویژه ای هم در رابطه با برنامه های آینده برای جامعه‌ی طرفداران خود داریم!"

در ادامه، شرکت Activision هم بیانیه‌ی زیر را به اشتراک گذاشت :

"متشکرم، نگهبانان (Guardians). این باعث افتخار ما هست که توانستیم به خلق شدن جهان Destiny به شما کمک کرده باشیم."

در سال 2010 شرکت Activision اعلام کرده بود که یک قرارداد ده ساله با شرکت بانجی بسته است که مبنی بر آن، این شرکت تا 10 سال حق نشر و پخش تمامی بازی های آینده‌ی Bungie در سراسر جهان را در اختیار می گیرد.

خب مشخصا این یک قرارداد مدت دار بود و Bungie توانست همچنان مستقل بماند و در نهایت امتیاز فرنچایز Destiny را هم کسب کند. این درحالیست که بانجی در همکاری قبلی خود با مایکروسافت، امتیاز Halo را بدست نیاورد.