Menu

از طراحی کاور Mortal Kombat 11 رونمایی شد

تقریباََ تنها یک هفته تا رونمایی از گیمپلی بازی مبارزه‌ای محبوب Mortal Kombat 11 فاصله داریم و طرفداران این سری جذاب تشنه کوچک‌ترین جزئیات هستند. "اد بون"، کارگردان و مغز متفکر سری MK، در توییت جدید خود از طراحی کاور بازی جدید خود، Mortal Kombat 11 رونمایی کرده است. در کاور مذکور شخصیت Scorpion و لوگوی MK دیده می‌شود.

اِد بون در کنار انتشار تصویر نوشت:

"بسیار خرسند هستم که از طراحی رسمی کاور Mortal Kombat 11 را رونمایی کنم."

تصویر کاور بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:(برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید)

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، واکنش طرفداران به این طراحی مثبت بوده و به نظر می‌رسد اکثر بازیکنان حرفه‌ای سری راضی هستند.

بازی جدید این سری نیز راه دو عنوان قبلی را ادامه می‌دهد و یک تجربه 2D جذاب را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد. همچنین در رویداد مذکور(که 17 ژانویه برگزار می‌شود) از شخصیت‌های قابل بازی رونمایی خواهد شد، اگرچه هنوز مشخص نشده است تمرکز اصلی کارکترهای همیشگی سری خواهد بود یا شخصیت‌های مهمان و قرض گرفته شده. به اضافه همه این موارد، NetherRealm Studios در رابطه با نحوه روایت بخش داستانی و المان‌های جدید اضافه شده صحبت خواهد کرد.

در اخبار مرتبط، چندی پیش طراح و سازنده کامیک بوک، "تاد مک‌فرلین"، مهمان یک AMA بر روی Reddit بود، جایی که طرفداران می‌توانستند در مورد هرچیزی از او سوال بپرسند. یکی از طرفداران پرسید آیا احتمال حضور Spawn در MK11 وجود دارد."مک‌فرلین" در این باره جواب داد: "من باور دارم او در راه خود است."

نظر شما در این باره چیست؟ از طراحی رسمی کاور بازی راضی هستید؟