Menu

Sekiro: Shadow Dies Twice بر خلاف بازی‌های قبلی FromSoftware، به شما اجازه متوقف کردن بازی را می‌دهد

بازی‌های سری Souls شرکت محبوب FromSoftware به دلایل گوناگونی سخت و طاقت‌فرسا هستند اما یکی از عوامل عجیب و چالش‌برانگیز این سری عدم توانایی متوقف کردن بازی بود که با وجود عوامل چالشی دیگر موضوع را پیچیده‌تر می‌کرد. اگرچه توقف(یا بهتر است بگویم "منوی تنظیمات") همیشه وجود داشته است اما در پس‌زمینه دنیای بازی جریان دارد و شاهد هیچگونه توقفی نیستیم، اگر شما دقت نکنید و در زمانی نامناسب وارد منوی تنظیمات شوید به طور حتم عاقبتتان مردن خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، دیگر شاهد چنین ویژگی‌ای نخواهیم بود و یا حداقل Sekiro: Shadows Die Twice شامل حالت توقف می‌شود. با توجه به مصاحبه اخیر GameInformer، بازی جدید From به بازیکن اجازه می‌دهد بلافاصله پس از فشردن کلید توقف بازی را متوقف کنند و بازی بر مبنای چنین ویژگی‌ای هماهنگ شده است.

از آن‌جایی که این عنوان شامل هیچگونه المان چندنفره‌‎ای نمی‌شود، شما به طور مداوم در خطر کشته شدن و حمله سایر بازیکنان قرار ندارید. این یکی از دلایل اصلی عدم توانایی متوقف ساختن بازی‌هایی مانند Bloodborne و Dark Souls بود. Sekiro از پایه به عنوان یک بازی تک‌نفره توسعه یافته و به شما اجازه متوقف کردن بازی را می‌دهد.

البته احتمالاََ عده زیادی از طرفداران سر سخت سری بازی‌های FromSoftware مخالف این موضوع هستند و چنین چیزی را خلاف عملکرد معنوی استودیو می‌دانند. بازیکنان رایانه‌های‌شخصی ترسی نداشته باشند چرا که به طور حتم در جامعه بازیکنان شما شخصی پیدا خواهد شد که از طریق مُد سازی چنین ویژگی‌ای را مطابق روحیه بازیکنان قدیمی FS بازسازی کند.

چندی پیش اطلاعات تازه‌ای از سیستم پیشروی در عنوان Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد، سیستمی که شامل درخت مهارت‌ها و برخی انحرافات کلیدی از مکانیک اصلی سیستم Level-up در سری Dark Souls می‌شود. از طرفی در مورد مردن در بازی گفته شد؛ بر خلاف سری بازی‌های Dark Souls، بازیکنان تجربه و دارایی خود را پس از مردن از دست نخواهند داد، طلای آن‌ها نیز از دست نخواهد رفت. کارگردان Sekiro، "هیدتاکا میازاکی"، به Game Informe گفت، مردن همچنان یک تاثیر تعیین‌کننده و شدید به بازیکن وارد خواهد کرد تا بازیکنان حرفه‌ای سری Dark Souls تجربیات گذشته خود را به کار گیرند و به صورت خودکار فراموششان نکنند. میازاکی این تاثیر جدی مردن را توضیح نداد.

پس از نمایش اولیه‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice ما به سرعت متوجه شدیم که این عنوان شامل بخش چند نفره نمی‌شود این اولین بار است که از زمان عرضه‌ی Demon’s Souls ما شاهد یک بازی کاملا تکنفره از سوی From Software هستیم.

Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس(2 فروردین) برای سه پلتفرم PC،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.