Menu

Resident Evil 2 بر روی PC از Denuvo DRM استفاده خواهد کرد

اگرچه Denuvo DRM در میان جامعه بازیکنان PC منفور است اما در هر حال یک سیستم امنیتی مشهور و مورد استفاده در اکثر عناوین AAA می‌باشد، از طرفی سازندگان و ناشران زیادی به آن علاقه دارند و استفاده آن را ضروری می‌دانند. Capcom نیز در بسیاری از بازی‌های خود از آن استفاده کرده است، از Monster Hunter World گرفته تا Mega Man 11. حال به نظر می‌رسد بازی Resident Evil 2 نیز ادامه دهنده راه دو بازی قبل می‌باشد و دارای قفل امنیتی Denuvo DRM است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، صفحه بازی در استیم به این نکته اشاره دارد که برای RE 2 Remake از قفل امنیتی Denuvo استفاده خواهد شد. با این وجود امکان دارد چند ماه پس از انتشار بازی شاهد حذف این قفل باشیم چرا که در رابطه با Mega Man 11 نیز این اتفاق رخ داد. همچنین Bethesda نیز قفل امنیتی Dishonored 2 را از بازی برداشت، بنابراین این احتمال وجود دارد که قفل امنیتی بعداََ حذف شود.

در این میان، انتظار یک دموی کوتاه برای Resident Evil 2 را داریم تا طرفداران به طور کلی با گیمپلی آشنا شوند.

از طرف دیگر این عنوان درجه بندی سنی "M" یا همان "برای سنین بزرگسال" را دریافت کرد. به علاوه، به این نکته اشاره شد که مواردی درون بازی وجود خواهند داشت که برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه کنید.

لیست تروفی های بازی نیز برای PS4 توسط وبسایت PSN Profiles منتشر شده است که شما در زیر می توانید آنها را مشاهده کنید. البته به احتمال خیلی زیاد لیست تروفی ها برای Xbox One هم به همین صورت خواهد بود.

Resident Evil 2 Remake در تاریخ 25 ژانویه(5 بهمن) برای Xbox One،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟