Menu

Obsidian: تیم Private Division فوق‌العاده است؛ آن‌ها به خوبی The Outer Worlds را آزمایش می‌کنند

همانطور که در پردیس گیم نیز پوشش دادیم، ماه گذشته در طی مراسم The Game Awards 2018 از عنوان The Outer Worlds پرده‌برداری شد. برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی خوشحال‌کننده بود که ببینند Obsidian دوباره به سراغ یک عنوان RPG اول شخص می‌رود و با توجه به ویدئوهای منتشر شده از گیم‌پلی به نظر می‌رسد که با محصول خوبی طرف هستیم.

یکی از مشکلاتی که همواره با Obsidian همراه بوده وجود باگ و عدم پولیش شدن کلی پروژه‌هایش در قیاس با سایر نقش‌آفرینی‌های بزرگ است که اکثراً به دلیل کمبود بودجه‌هایی بوده که این استودیوی کالیفرنیایی به اجبار با آن‌ها سر و کله می‌زده.

ولی حالا به نقل از wccftech، ممکن است اوضاع فرق کند. نه تنها قرار است پروژه‌های آینده توسط Microsoft که مالکیت Obsidian را به دست آورده حمایت شوند، بلکه بازی فعلی آن‌ها یعنی The Outer Worlds نیز با تشکر از Private Division که بعنوان ناشر این بازی عمل می‌کند، در همین حالت قرار دارد. در یکی از جدیدترین مقالات منتشر شده در مجله‌ی EDGE که مربوط به Private Division می‌شود، آقایان تیم کین (Tim Cain) و لئونارد بویارسکی (Leonard Boyarsky) که رهبری تیم توسعه را به عهده دارند به ستایش این ناشر پرداختند و توضیح دادند که چگونه در آزمایش The Outer Worlds به آن‌ها کمک می‌کنند.

تیم کین: "آن‌ها شگفت‌انگیز هستند. همه‌ی آن‌ها متوجه می‌شوند سعی داریم چه چیزی بسازیم و به ما کمک می‌کنند تا این کار را انجام دهیم. آن‌ها این تیم کنترل کیفیت را دارند که بخش‌های مختلف بازی را برایشان می‌فرستیم، چون این عنوان روش‌های زیادی برای بازی کردن دارد. و کارشان در آزمایش کردن مسیرهای مختلف و گفتن اینکه چه مواردی به درستی کار میکرده و چه جاهایی نه واقعاً خوب است."

لئونارد بویاسکی: "فوق‌العاده بوده. گاهی اوقات وقتی با فرد سوم یا سایر ناشرین کار می‌کنید، چیزهایی را در بازی شما می‌بینند که به بازی‌ای که درحال ساخت آن هستید نمی‌خورد و میخواهند مسیر متفاوتی را پیش بگیرند. ولی به نظر می‌رسد که Private Division واقعاً کاری که ما میخواهیم انجام بدهیم درک می‌کند و خیلی بابت آن هیجان‌زده هستند."

The Outer Worlds برنامه ریزی شده که در سال جاری برای PlayStation 4 ،PC و Xbox One منتشر شود.