Menu

رده بندی سنی Devil May Cry 5 اعلام شد

با وجود اینکه هنوز چند ماهی تا عرضه بازی Devil May Cry 5 باقی‌ مانده‌است ولی رده‌بندی سنی آن هم‌اکنون اعلام شده است.

به گزارش پردیس گیم، موسسه ESRB که وظیفه انجام رده بندی سنی بازی ها در آمریکای شمالی را بر عهده دارد برای تعیین رده بندی سنی بازی آن را بررسی کرده است که نتیجه آن همان طور که انتظار می‌رفت بزرگسال اعلام شده است. این بررسی خبر از وجود خشونت و خون و مضامین بزرگسالانه می دهد. همچنین اعلام شده است که در این بازی خرید های درون برنامه‌ای وجود خواهد داشت.

متن اعلام شده توسط ESRB به شرح زیر است:

" این عنوان یک بازی اکشن است که در آن بازیکن در نقش یکی از سه قهرمان بازی(دانته، نرو و وی) برای نجات دنیا از شیاطین بازی خواهد کرد. از یک زاویه دید سوم شخص بازیکنان قادر خواهند بود تا از انواع مختلف شمشیر ها و اسلحه ها و ضربات ویژه(مانند دست مصنوعی با قابلیت شلیک الکتریکی) برای از بین بردن دشمنان در مبارزه استفاده کنند. مبارزه ها همراه با فریاد هایی از درد و شلیک گلوله ها و صحنه های آهسته در ضربات نهایی خواهند بود. یکی از کات سین های بازی یک انسان عادی را در حالی که از درد فریاد می کشد و توسط شیاطین مورد حمله قرار گرفته است به تصویر می کشد. خون به طور معمول در مبارزه ها دیده می شود. همچنین بازی دارای صحنه ها و زبان بزرگسالانه است. "

البته این بررسی کاملا منطقی به نظر می رسد و هر کس یکی از این بازی های این سری را بازی کرده باشد این جملات برای او آشنا خواهند بود.

بازی Devil May Cry 5 در روز 17 اسفند سال جاری برای PS4 و Xbox One و PC منتشر خواهد شد.