Menu

Insomniac: کار کردن با Marvel باعث شد بهتر از همیشه عمل کنیم

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، "جیمز استیونسون"، مدیر بخش ارتباطات Insomniac، در مصاحبه‌ای با وبسایت Fandom گفت کار کردن با Marvel و ساخت Spider-Man باعث شد این استودیو کالیفرنیایی بهتر از زمانی که تنها کار می‌کردند عمل کند:

"مطمئنا ما با روی باز از یک عنوان لایسنس شده استقبال می‌کردیم. به طور حتم پروژه Spider-Man متفاوت بود؛ شما اشخاص دیگری را خواهید دید که در پروژه مشارکت خواهند کرد. به طور مثال این چیزی کاملا متفاوت نسبت به Ratchet & Clank بود.

"اما ما نمی‌خواستیم از هسته‌های اصلی و مواردی که Spider-Man را عالی‌تر از همیشه می‌سازد دور شویم. پروژه می‌بایست یک تجربه قابل اعتماد شود، بنابراین استفاده از افرادی که شخصیت اصلی را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسند می‌توانست بازی را به سطح بالاتری ببرد. نتیجه کار کردن با Marvel به طور حتم تا حد زیادی بهتر از تنها کار کردن می‌باشد.

"Marvel به هیچ وجه جلوی ما را نگرفت و کار را برای ما سخت‌تر نکرد، آن‌ها کمک کردند که یک بازی Spider-Man عالی ارائه دهیم. فکر کنم بهتر است این‌گونه بگویم که Marvel نزد ما آمد و گفت 'این‌ها تجربیات بالای 50 سال کامیک و داستان شخصیت‌ها است، آن‌ها را بررسی و مورد علاقه‌هایت را انتخاب کن'."

Spider-Man در حال حاضر به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس قرار دارد.