Menu

What Remains of Edith Finch هفته‌ی آینده در فروشگاه the Epic Games رایگان خواهد بود

به گزارش پردیس گیم، بازی ماجراجویی مشهور What Remains of Edith Finch پیشنهاد رایگان بعدی Epic Games Store است. این عنوان توسط توسعه دهندگان خود یعنی Giant Sparrow ابتدا در 2017 منتشر شد و به خاطر شیوه‌ی روایت داستان و گیم‌پلی مورد ستایش بسیاری قرار گرفت.

فروشگاه سازنده محور Epic Games در ماه دسامبر شروع به کار کرد و 88 درصد از درآمدش را مستقیم به توسعه دهنده ارائه می‌داد. به نقل از dualshockers، از زمان آغار به کار، این فروشگاه Super Meat Boy و Subnautica را رایگان عرضه کرد، اگرچه این دو مورد برای مدت محدودی رایگان بودند (البته Super Meat Boy هنوز هم رایگان می‌باشد)، افرادی که این معامله جدید را انجام دهند بدون محدودیت به بازی‌ها دسترسی خواهند داشت.

برخلاف پیشنهادات Xbox Live Gold و PlayStation Plus، نیازی به پرداخت حق عضویت برای دسترسی به بازی‌های رایگان Epic Games Store ندارید. برای ایجاد رقابت، فروشگاه Epic Games یک سری عنوان انحصاری از جمله The Walking Dead: The Final Season برای PC و Hades ساخته‌ی Supergiant را به خود اختصاص داده.

Xbox و PlayStation به شکل ماهیانه چندین و چند عنوان رایگان را در پیشنهادات خود قرار می‌دهند و واکنش‌ها به بازی‌های ارائه شده متفاوت است، اکثراً ترکیبی از بلاک‌باسترها، عناوین دوست داشتنی indie و یک سری بازی‌های بی‌خود دیگر داریم. به نظر می‌آید که Epic Games روش بهتری برای ارائه‌ی بازی‌های رایگان خود که هر دو هفته معرفی می‌شوند در پیش گرفته و تا حالا عنوان‌های بسیار محبوب و مورد تحسین را انتخاب کرده.

تمرکز What Remains of Edith Finch روی خانواده‌ای است که مورد نفرین قرار گرفته و آخرین عضو خانواده (Edith Finch که در عنوان بازی نیز حضور دارد)، با گشت و گذار در خانه‌ی خانوادگی قدیمی خود و سیر در یک سری خاطرات مختلف، درباره مرگ اعضای خانواده‌ش چیزهایی به دست می‌آورد.

What Remains of Edith Finch از 20 دی ماه تا 5 بهمن در Epic Games Store رایگان خواهد بود. اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، شاید وقتش باشد این بازی را در قفسه‌ی کلکسیون خود جای دهید.