Menu

توسعه دهندگان سابق Hearthstone اعلام کردند درحال ساخت عنوانی مربوط به Marvel هستند


بن برود (Ben Brode)، کارگردان پیشین بازی کارتی Hearthstone، سال گذشته اعلام کرد به همراه تعدادی از سایر توسعه‌دهندگان شرکت را ترک می‌کنند. برود و همکار وی یعنی همیلتون چو (Hamilton Chu) استودیوی Second Dinner را بنا کردند و از آن زمان روی پروژه‌ای معرفی نشده کار می‌کنند. اگرچه، امروز درک بهتری از جهانی که این بازی در آن روی خواهد داد به دست آوردیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، همانطور که به وسلیه‌ی یک ویدئو و پستی در وبلاگ Second Dinner مشخص شد، برود و بقیه‌ی گروه اعلام کردند با همکاری Marvel درحال ساخت پروژه‌ی جدیدی هستند. همچنین، Second Dinner یک سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری از شرکت اینترنتی چینی NetEase دریافت کرده که به آن‌ها اجازه داده بتوانند دفتر خود را به مکانی جدید در Irvine ایالت کالیفرنیا منتقل کنند. به علاوه، این شرکت درحال حاضر اعضای جدید برای گروه خود استخدام می‌کند.

در مورد همکاری با Marvel، رئیس بخش بازی‌های Marvel، جی اُنگ (Jay Ong)، حالت خوش بینانه‌ای درمورد کار کردن با Second Dinner روی این پروژه جدید از خود نشان داد. اُنگ گفت؛ "من سال‌ها با همیلتون و بن کار کرده‌ام و آن‌ها دقیقاً همان افرادی هستند که میخواهیم روی بازی‌های Marvel کار کنند. آن‌ها و تیمی که در Second Dinner گردآوری کرده‌اند یک سری از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ را ساخته‌اند. و حالا، کار کردن با تیم بازی‌های Marvel و بازی کردن در دنیای آن.. شگفت‌انگیز خواهد بود! یا شاید تماشایی! یا فوق‌العاده! یا باشکوه! یا به احتمال زیاد همه‌ی این‌ها با هم!"

برود در ویدئوی منتشر شده اعلام می‌کند که استودیو درحال حاضر 6 ماه است که روی این عنوان Marvel کار می‌کند. اکنون، یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی سر هم شده و قابلیت تجربه‌ی آزمایشی دارد. با اینکه اعتراف می‌کنند تا تولید نهایی زمان زیادی باقی مانده، همیلتون چو بیان کرد که به نظرش این پروژه "بهترین بازی‌ ساخته شده" خواهد بود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

بیشتر از هرچیز، به نظر می‌رسد که اعضای گروه آسوده هستند و اوضاع به کامشان می‌باشد. حتی با اینکه به احتمال زیاد تا مدتی طولانی نمی‌فهمیم چه چیزی می‌سازند یا پلتفرم‌های مقصد چه خواهند بود، همیشه هیجان‌انگیز است که بشنویم Marvel یک سری بازی در خط تولید دارد.