Menu

ماموریت‌های فرعی Cyberpunk 2077 منحصر‌به‌فرد و در نوع خود پیشگام خواهند بود

همان‌طور که می‌دانید در Gamescom 208 اطلاعات و تصاویری جدید از بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 منتشر شد و پس از مدتی CD Projekt RED اولین تریلر از گیم‌پلی بازی را به اشتراک گذاشت. پیش‌تر مشخص شده بود که ماموریت‌های فرعی به ماموریت‌های اصلی ربط داشته و در روند آن‌ها تاثیر خواهند گذاشت ولی به تازگی طراح ماموریت‌های بازی در مصاحبه‌ای با وبسایت Metro، بیشتر در این مورد صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamongBolt، زمانی که از "پاتریک میلز" (Patrick Mills) در مورد اینکه آیا ماموریت‌های جانبی Cyberpunk 2077 نیز به قدرت‌مندی و گوناگونی The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود یا نه گفت: "بله بدون شک. روشی که ما ماموریت‌های جانبی را توسعه می‌دهیم کاملا به داستان اصلی وابسته است؛ ما بعد از اینکه داستان اصلی را نوشته و پیاده‌سازی کردیم، به دنبال استفاده از شخصیت‌هایی که می‌خواهیم نقش بیشتری در بازی داشته باشند و یا بخش‌هایی از داستان اصلی که به مرحله نهایی بازی راه پیدا نکرده‌اند، می‌رویم."

"از آنجایی که ما چیزهای زیادی را تکرار می‌کنیم، گاهی اوقات شما درگیر چیزی می‌شوید که بخشی از داستان اصلی است و بعد با خود می‌گویید "نه، روند داستان اصلی تغییر کرد ولی این یک ماموریت فرعی بود." و چون فشار یک ماموریت اصلی چند ساعته برروی دوش‌تان نیست،‌می‌توانید خیلی راحت‌تر آن‌ تحلیل و بررسی کنید. و برای ما، قانون‌مان درباره ماموریت‌های فرعی این است که داستان باید چیزی باشد که تا به حال آن را ندیده‌اید؛ باید چیزی متفاوت در روایت و داستان آن باشد. هیچ‌گاه این حس را نخواهید داشت که "برو اونجا، فلان کار رو انجام بده." بلکه وقتی شما کاری را انجام می‌دهید، چیزی اتفاق می‌افتد و آن اتفاق تاثیرگذار خواهد بود."

روش CD Projekt Red این است که آن‌ها داستان اصلی و ماموریت‌های جانبی را چندین بار نوشته و ویرایش می‌کنند و خب این روش تا اینجا به خوبی جواب داده است و امیدواریم در Cyberpunk 2077 نیز وضعیت به همین شکل باشد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.