Menu

گزارش: آیا امسال شاهد Modern Warfare 4 خواهیم بود؟

سرانجام وارد سال 2019 شدیم و بازیکنان همچنان از عنوان محبوب Call of Duty: Black Ops 4 استقبال می‌کنند و درگیر آن هستند، حال صحبت‌های زیادی در رابطه با بازی بعدی این سری و سازنده آن یعنی Infinity Ward در جریان است. ما هنوز نمی‌دانیم که این تیم دقیقا بر روی چه پروژه‌ای کار می‌کند و بازی بعدی از این سری با چه پسوندی منتشر خواهد شد اما جالب است بدانید یک تیزر جدید ممکن است مسیر جدید آن‌ها را مشخص کرده باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "اشتون ویلیامز"، مدیر ارتباطات تیم Infinity Ward، شب گذشته یک گیف جدید در توییتر منتشر کرد که باعث تعجب و به وجود آمدن بحث‌هایی پیرامون نسخه بعدی Call of Duty شده است. در گیف یک جمجمه را مشاهده می‌کنید که چشم‌هایی نورانی دارد. تصویر را در ادامه مشاهده می‌کنید:

هنوز به طور رسمی چیزی تایید نشده اما بحث و گفت و گو پیرامون این پروژه در میان طرفداران جریان گرفته است. برخی باور داشتند IW بر روی Call of Duty: Ghosts 2 کار می‌کند، عنوانی که در سال 2013 منتشر شد، اما "جیسون شریر" از کوتاکو در Resetera تایید کرد که این تصویر متعلق به سری Ghosts نمی‌باشد و با یک پروژه دیگر رو به رو هستیم.

تئوری دیگر طرفداران به ما می‌گوید تیم Infinity Ward با سری Moder Warfare باز خواهد گشت، چیزی که طرفداران برای سالیان سال منتظرش هستند البته مدتی می‌شود که شاهد شایعاتی در این باره هستیم و اگر یادتان باشد Roach از MW2 یک ماسک اسکلتی داشت. آیا در نهایت شاهد یک COD با بخش داستانی قدرتمند و بازگشت شخصیت‌های محبوب قدیمی خواهیم بود؟

باید یادآوری کنم، چیزی به طور رسمی رونمایی نشده و ممکن است این تصویر منظور خاصی نداشته باشد، اگرچه بی شک IW بر روی یک پروژه از سری COD کار می‌کند اما دقیقا نمی‌دانیم کدام سری را ادامه خواهد داد.

همانطور که می‌دانید Ghosts و Infinite Warfare میلیون‌ها نسخه فروش داشتند اما باز هم بسیاری از طرفداران قدیمی سری از آن‌ها راضی نبودند و همیشه آن‌ها را با سری Modern Warfare مقایسه می‌کنند. شاید سرانجام این مقایسه‌ها و نقد طرفداران جواب داده باشد و شاهد MW4 باشیم.

در آخرین اخبار جالب پیرامون Infinity Ward متوجه شدیم ساختمان توسعه دهنده عنوان سال آینده Call of Duty و خالق این سری چند روز پیش پس از آنکه فردی از طریق یک ایمیل تهدید کرد که استودیو Woodland Hills واقع در کالیفرنیا را منفجر خواهد کرد، تخلیه شد. خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

از طرف دیگر فیلمی از این سری در دست ساخت قرار دارد، نه تنها به زودی اولین فیلم سری اکران خواهد شد بلکه کار نویسندگی دومین فیلم نیز در دست انجام قرار دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه دومین فیلم تولیدی از این سری به "جو رابرت کول" سپرده شده است، اگر این اسم برای شما آشنا است اما آن را به یاد نمی‌آورید، باید بگویم که کول در کنار "ریان کوگلر" از استعداد خود برای فیلم Black Panther استفاده کرده بود.

Call of Duty: Black Ops IIII در حال حاضر برای Xbox One،PC و PS4 در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟