Menu

پر آشوب خطاب کردن انتشار ATLAS توسط سازندگان آن

ATLAS یک بازی Sandbox در سبک MMO و بر اساس زندگی دزدان دریایی است که توسط اعضای سابق استودیوی Wildcard توسعه یافته است. به گزارش پردیس گیم و نقل از WccfTech، این بازی چند روز بعد از کریسمس و بعد از تاخیر یک هفته‌ای، به صورت Early Access در Steam منتشر شد.

اگر چه بازی در میان پرفروش‌ترین‌های Early Access است اما متاسفانه در قسمت توضیحات آن هیچ اشاره‌ای به انتشار ناگهانی و بد آن نشده است که مشکلات فراوان بازی را توجیه کند. به همین علت نظر کاربران استیم درباره این بازی به شدت منفی است و تنها 28 درصد نقدها و نظرات کاربران مثبت است.

شرکت سازنده بازی در نامه‌ای به کاربران، توضیحاتی درباره انتشار ناموفق بازی داد، و به آنان وعده داد تا روز به روز بازی بهبود یابد. در مهم ترین قسمت نامه به این مطلب اشاره شد که هر روز برای بازی یک یا چند آپدیت هم برای کاربران و هم برای سرور منتشر خواهد شد.همچنین خلاصه نام به شرح زیر است:

"همانطور که مطلع هستید، شروع بازی بسیار پرآشوب بود و به این مساله به این علت بود که تعداد بازیکنان در بازی فراتر از حد انتظار ما بود و ازدیاد کاربران باعث شد سرورهای ما به مشکل بخورند.ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد و هر روز حتی چند آپدیت برای بازی در صورت لزوم، منتشر خواهیم کرد و امیدوار خواهیم بود که با گذشت زمان تمام مشکلات بازی رفع گردند، در این راستا از صبر شما بسیار ممنونیم و قدردان استقبال شما هستیم. همچنین آپدیت جدیدی که برای سرورها منتشر کرده‌ایم،‌ بسیاری از مشکلات بازی را بر‌طرف کرده‌است و به شما تضمین خواهیم داد که این پشتیبانی به همین شدت ادامه خواهد داشت و رساندن بازی به بهترین شکل ممکن اولویت اول ما خواهد بود."

همچنین نکته جالب توجه درباره این خبر این است که GPORTAL، شرکت توسعه دهنده و میزبان سرورهای بازی، در نامه‌ای خطاب به کاربران جهت عذرخواهی اظهار کرد که بازی از آنچه که آنان انتظار داشتند ناقص‌تر بود و هنوز در مراحل اولیه‌‌ی توسعه قرار دارد.خلاصه این نامه نیز بدین شرح است:‌

"از تمام کاربران جهت مشکلات پیش آمده پوزش می‌طلبیم و به آن‌ها تضمین می‌دهیم که با تمام توان برای رفع این مشکلات کوشش خواهیم کرد.همچنین استودیوی سازنده بازی از ما مراتب عذرخواهی را به عمل آورد.اخیرا همانطور که شما نیز مطلع بودید،‌بازی چندین بار با تاخیر مواجه شد و علت آن نیز آماده نبودن بازی بود. بعد از همه‌‌ی این تاخیرها ما بازی را به طور مستقیم از خود سازنده دریافت کردیم اما فایل های سرور بازی به دست ما نرسید اما بعد از پیگیری فایل ها نیز به دست ما رسید.این بازی مانند بقیه بازی ها نیست که بتوان آن را بر روی سرور اجرا و رها کرد. این بازی به نظارت 24 ساعته احتیاج دارد. ما دائما در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستیم و درصدد هستیم که زمان از دست رفته شما را جبران کنیم. با تشکر از شکیبایی شما."

طبق اظهارات قبلی استودیوی توسعه دهنده بازی،‌ ATLAS قرار است که به مدت دو سال در حالت Early Access بماند و در سال 2021 به صورت کامل منتشر گردد.