Menu

بازی Immortal: Unchained بر روی Steam عرضه شد + لانچ تریلر

Immortal: Unchained که توسط استودیوی‌ Toadman توسعه یافته است، عنوانی نقش‌آفرینی و علمی تخیلی به سبک سری بازی Souls می‌باشد که در آن استفاده از اسلحه هم ممکن می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dsogaming، این عنوان به تازگی در استیم به طور کامل عرضه شد. در Immortal: Unchained بازیکنان نبرد‌های تاکتیکی بسیار سریعی را تجربه خواهند کرد که مبارزات با اسلحه را با مبارزات تن به تن خشن ترکیب می‌کند. بازیکنان در این بازی می‌توانند در دنیاهای علمی تخیلی جدیدی به جست و جو بپردازند غول‌های مختلفی را شکست دهند و اسلحه‌های جدیدی به دست آورند.

به علاوه قرار است که Toadman برای این عنوان به طور مداوم به روز رسانی‌هایی از جمله New Game+ و Challenge mode را عرضه کند. همچنین یک قابلیت نشانه‌گیری آزاد نیز به بازی اضافه خواهد شد؛ البته قابلیت قفل کردن نشانه گیر بر روی اهداف همچنان در بازی خواهد ماند. همچنین تیم توسعه دهنده‌ اسلحه‌های کاملا اتوماتیک را معرفی کردند و در صورت استفاده از اسلحه، دیگر Stamina‌ ی شما مصرف نمی‌شود.

"رابین فلودین" مدیرعامل استودیوی Toadman گفت:

"ما بسیار هیجان زده‌ایم که بالاخره توانستیم Immortal: Unchained را به دست بازیکنان برسانیم. ما به سختی تلاش کردیم تا بازی را بسازیم که هواداران از ما می‌خواهند و با چشم اندازی که شرکت Game Odyssey برای ما به ارمغان آورد هماهنگی داشته باشد. من به چیزی که تیم و استودیو توانست به آن دست یابد افتخار می‌کنم."

"نادر موکریم" مدیر عامل شرکت Game Odyssey گفت:‌

"من بسیار خوشحالم که دنیا‌‌ها و ایده‌های ما در بازی Immortal: Unchained جان پیدا کردند. من امیدوارم که همه‌ی بازیکنان در سرار جهان از این بازی لذت ببرند. این بازی شروعی برای چیزی عظیم‌تر می‌باشد."

"گری ویلیامز" مدیر عامل‌ شرکت Sold Out در نهایت افزود:‌

"به عنوان اولین بازی که شرکت Sold Out به صورت فیزیکی و دیجیتال عرضه می‌کند، Immortal: Unchained نقطه عطف جدیدی را برای شرکت رقم خواهد زد. این بازی واقعا خاص است و ما فکر می‌کنیم که این IP جدید جایگزینی مناسب برای هواداران سبکن نقش آفرینی اکشن خواهد بود."

در ادامه به شما را به تماشای تریلر این عنوان دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا بصورت فول‌اسکرین