Menu

فروش سری FIFA از مرز 260 میلیون نسخه گذشت + بیانیه EA Sports

در ماه‌های اخیر EA با حواشی و می‌توان گفت مشکلات بسیاری درگیر بوده است؛ یکی از بزرگ‌ترین افراد این شرکت یعنی "پاتریک سوردلند" اعلام کرد که بعد از بیش از یک دهه فعالیت در EA، از آن‌ها جدا خواهد شد و Battlefield V نیز توسط کاربرها به علت رعایت‌نکردن بعضی از حقایق تاریخی و هم‌چنین کم‌تر بودن آمار پیش‌فروش‌های بازی بسیار مورد بحث قرار گرفت. ولی بدون شک EA هم‌چنان یک نقطه قوت ثابت دارد؛ سری FIFA. مجموعه‌ای که به تازگی اعلام شده فروش آن از مرز 260 میلیون نسخه گذشته و هم‌چنان نیز آمار خوبی دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از MCVUk، به تازگی تهیه‌کننده اجرایی سری FIFA یعنی "آرون مک‌هاردی" (Aaron McHardy) اعلام کرده که این سری موفق به فروش بیش از 260 میلیون نسخه‌ای شده که بدون‌شک به معنای موفقتی عظیم برای EA Sports است: "برای میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان FIFA تبدیل به چیزی بیش از یک بازی ویدئویی شده است. این عنوان همانند تیم‌هایی که طرفدارشان هستند، تبدیل به بخشی از DNA فوتبالی آن‌ها شده است. فوتبال ورزشیست که می‌تواند مردم را از طریق بازی‌کردن آن چه از طریق کنسول، موبایل، بازی‌های رقابتی و یا تجربه‌های منطقه‌ای نظیر FIFA Online 4 در آسیا، گرد هم آورد. ما برای ادامه این مسیر و پیدا‌کردن راه‌هایی برای ارتباط بیشتر با بازیکنان بسیار هیجان‌زده هستیم. "

این آمار پیش از عرضه FIFA 19 منتشرشده و با توجه به عرضه این بازی در 28 سپتامبر (6 مهر) و ویژگی‌های جدیدش نظیر لیگ قهرمانان اروپا و حالت‌های جدید، بدون شک این رقم بیشتر نیز خواهد شد. در سال‌ها اخیر، هر بازی از این سری نزدیک به 10 میلیون نسخه فروش داشته که این یعنی تا سال آینده، فروش این سری نزدیک به 275 میلیون نسخه خواهد بود.

FIFA 18 نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و افزونه جام‌جهانی این بازی توسط 15 میلیون نفر تجربه شده است. البته این روزها سود بازی بیشتر از افزونه‌های آن نظیر FIFA Ultimate Team حاصل می‌شود. تا زمانی که مردم به خرید بسته‌های بازیکن ادامه دهند، FIFA یکی از پرسودترین شاخه‌های EA Sports خواهد بود.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.