Menu

فیلم سینمایی The Lion King یک بازسازی مو به مو از انیمیشن کلاسیک Disney نخواهد بود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از toonado، به دنبال عرضه‌ی تریلر فیلم سینمایی The Lion King به کارگردانی Jon Favreau در ماه گذشته، مدیر اجرایی Disney آقای شان بیلی (Sean Baily) اطمینان داد که این اقتباس یک ریمیک مو به مو از انیمیشن محبوب ساخته‌ی 1994 نمی‌باشد.

ماه قبل، توانستیم نگاهی کوتاه به The Lion King داشته باشیم. این ویدئو به عنوان تیزری که صحنه‌ی نمادین ابتدایی انیمیشن 1994 به علاوه‌ی لحظاتی به یادماندنی از دقایقی که بسیاری ممکن است از زمان کودکی خود به یاد داشته باشند منتشر شد.

با تماشای تیزر، ممکن است فرض کنیم که آقای فاورئو درحال ساخت ریمیکی مو به مو از انیمیشن کلاسیک است ولی Disney اطمینان داد که اینطور نیست. حین گفتگو با The Hollywood Reporter، شان بیلی از Disney که وظیفه‌ی نظارت بر استودیوی سازنده‌ی فیلم را دارد، اطمینان داد که تفاوت‌هایی بین این اقتباس و نسخه‌ی کلاسیک وجود خواهد داشت.

The Lion King فیلمی محترم و دوست داشتنی‌ای بوده و هست، پس بهتر است آن قسمت‌هایی که تماشاچیان می‌خواهند محترم بشمارید و دوست داشته باشید. ولی چیزهایی در فیلم وجود دارد که قرار است جدید باشند. و این شکلی جدید از فیلم سازی است. توضیحات قدیمی جوابگو نیستند. این محصول از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که به شکل سنتی ممکن است انیمیشن نامیده شوند و تکنیک‌های دیگری که لایو اکشن نام دارند نیز در آن استفاده شده. این انقلابی در تکنولوژی است که جان در Jungle Book هم مورد استفاده قرار داد.

کارگردان فیلم آقای جان فاورئو درحال ساخت چیزی تازه برای بینندگان جدید است درحالی که به کار اصلی هم پایبند می‌ماند. The Lion King با درآمد نزدیک به یک میلیارد دلار، یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های ساخته شده‌ی تمام تاریخ است. این فیلم به شکلی جهانی مورد علاقه‌ی افراد بسیاری قرار گرفت پس طبیعی است که بخش بزرگی از داستان بدون تغییر بماند. واضح است که تغییر از کارتون به جلوه‌های ویژه‌ی واقع‌گرایانه تجربه‌ای متفاوت خواهد بود ولی مطمئن هستیم که فرق‌هایی در به نمایش درآمدن صحنه‌ها وجود خواهد داشت. به صورت کلی، فکر می‌کنیم داستان اصلی قرار است دست نخورده باقی بماند و اندک تغییراتی در آن ایجاد شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

The Lion King در 28 تیر ماه 98 منتشر خواهد شد.