Menu

کات سین خنثی سازی بمب اتم Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain روی کنسول‌ها دیده شد

به گزارش پردیس‌گیم،Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به عنوان آخرین نسخه منتشر شده ازسری Metal Gear Solid در سال 2015 منتشر شد و توانست موفقیت بسیاری را به دست بیاورد. بازی بر روی داستان خود بسیار تاکید داشت و در این زمینه هم موفق بود و متای 95 را نیز به دست آورد.

حال امروز یک اتفاق ویژه برای این بازی افتاده است. اتفاقی که بسیاری از طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند. این اتفاق مربوط به حنثی سازی بمب اتم در سرورهای این بازی بوده است. قبلا این اتفاق به این صورت بوده است که اگر همه بمب‌های در Mother Base خنثی شود و تعدادشان به صفر برسد، یک کات سین به نمایش درمی‌آمد.حال پس از یک دوره طولانی مدت از انتشار این بازی به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ داده و گیمرها این کات سین جدید را مشاهده کرده‌اند. البته این کات سین قبلا بر روی PC مشاهده شده بود اما حالا بالاخره بر روی کنسول‌ها قابل مشاهد شد.

طبق گزارش‌هایی که از طرف کاربران کنسول‌های نسل هفتم و هشتم رسیده، آن‌ها کات سین را در کنسول خود مشاهده کردند. این اتفاق به این معنی است که همه‌ی گیمرها تمامی بمب‌های اتم خود را به صورت همزمان در چهار کنسول خنثی کردند. این حرکت هماهنگ از سوی کاربران برای همه شگفت انگیز بوده است. این اتفاق باعث شده که Konami برای اینکه از صحت موضوع اطمینان پیدا کند و امکان اینکه غیرقانونی این کات سین منتشر شده باشد، صفر باشد مجبور به تحقیق و تفحص در داده‌های کاربران کرده و بعد از آن در پیامی در توییتر بر آن مهر تایید زد.

البته دیگر این کات سین به دلیل اینکه بعضی از بازیکنان بمب‌های اتم جدید ساختند در دسترس نیست ولی در اینترنت این کات سین پخش شده و بازدید کننده بسیاری داشته است.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain هم اکنون برای PS3 و PS4 و PC و Xbox One و Xbox 360 در دسترس است.