Menu

پیش‌نمایشی بر بازی Pikuniku؛ ماجراجویی کودکانه در جهانی فانتزی

Pikuniku شما را به یک جهان خیالی و فانتزی می‌برد و با عناصر رنگارنگ و شاد خود، تجربه‌ای کوتاه و مفرح از یک بازی پلتفرمر را ارائه می‌دهد. با پردیس‌گیم همراه باشید تا مروری را بر ویژگی‌های بازی Pikuniku داشته باشیم.

پیش نمایشی بر بازی Pikuniku؛ به قلم سینا ربیعی

مقدمه

بازی Pikuniku، یک عنوان پلتفرمر و ماجراجویانه است که توسط استودیو مستقل Sectordub در حال توسعه و ساخت می‌باشد. در این بازی شما وارد یک دنیای فانتزی و عجیب و غریب می‌شوید و با کمک شخصیت‌هایی رنگارنگ و جذاب، چالش‌های گیم‌پلی را پشت سر خواهید گذاشت.

آشنایی با سازندگان

استودیو مستقل Sectordub در سال 2016 تاسیس شد و بازی Sectordub اولین پروژه این استویو است. "آرنود دی بوک" (Arnaud De Bock) موسس و نفر اول Sectordub محسوب می‌شود و در کنار تیمی کوچک و چند نفره مشغول ساخت بازی Pikuniku هستند. بازی Pikuniku توسط شرکت Devolver Digital منتشر می‌شود و برای کامپیوتر و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

داستان

Pikuniku یک تجربه فانتزی و رنگارنگ است که هم می‌تواند کودکان و نوجوانان را با ریتم گیم‌پلی خود و البته معماهایی جالب به چالش بکشد و هم برای بزرگ‌سالان یک تجربه کوتاه و مفرح باشد. بازی در جهانی فانتزی و غیرحقیقی روایت می‌شود و شما در آن باید با شخصیت‌هایی عجیب و غریب، یک انقلاب کوچک را رهبری کنید.

گیم‌پلی

Pikuniku یک بازی پلتفرمر و ماجراجویی است که در آن معماهای محیطی ساده‌ای نیز گنجانده شده است. نمای دوربین بازی دو بعدی است و روند حرکتی آن به اقتضای مراحل می‌تواند از چپ به راست و یا راست به چپ باشد. در مجموع به شیوه بازی‌های اکشن دو بعدی قدیمی، در طی روند بازی که عموما ریتم سریعی دارد، شما ناگهان با چالش‌ها و تله‌های محیطی رو‌به‌رو می‌شوید که باید آن‌ها را با سرعت عمل پشت سر بگذارید.

یکی از بهترین ویژگی‌های بازی Pikuniku، حالت Co-op آفلاین است که در آن شما می‌توانید همراه با خانواده و دوستان خود، به تجربه بازی بپردازید. این حالت صرفا بصورت آفلاین در دسترس است و بازی دارای هیچ ویژگی آنلاینی نیست.

تصاویر و تریلرها

تریلر معرفی بازی Pikuniku

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت فول اسکرین

و در پایان

بازی Pikuniku در تاریخ دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. اگر شما مایل هستید که در تعطیلات کریسمس و روزهایی که بازی بزرگی منتشر نمی‌شود، به سمت تجربه یک بازی پلتفرمر شاد و مفرح بروید و یا اگر شما می‌خواهید یک بازی ساده و در عین حال سرگرم‌کننده را بر روی نینتندو سوئیچ تجربه کنید، Pikuniku انتخاب خوبی محسوب می‌شود.