Menu

به گفته طراح بازی Dead Cells، این عنوان دنباله‌ای دریافت نخواهد کرد

عنوان بسیار موفق Dead Cells توانست نظر بسیاری از گیمرهای جهان را به خود جلب کند و از نظر فروش مخصوصا بر روی پلتفرم Switch قوی ظاهر شود، اما کاربران به این زودی‌ها نباید منتظر یک دنباله مستقیم از بازی باشند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در یک مصاحبه با وبسایت Game Informer، طراح استودیوی Motion Twin یعنی "سباستین بنارد" در مورد نسخه بعدی بازی اظهار نظر نمود:

"در بحث دنباله، ما قطعا می‌دانیم که ایده خوبی نیست تا موفقیت خود را فدای ریسک کنید.اگر شما یک عنوان موفق و درخشنده را ایجاد می‌کنید، بهترین راه این است که از انرژی آن برای تولید چیزهای مختلف دیگر بهره ببرید. من فکر نمی‌کنم که شاهد عرضه Dead Cells 2 باشیم. ما اکنون قادر هستیم تا عناوین توسعه و در اختیار کاربران قرار دهیم. تنها زمانی Dead Cells 2 را خواهیم ساخت که به پول نیاز داشته باشیم (خنده). ما نمی‌خواهیم که به یک عنوان پایبند باشیم، بنابراین زمانی که برگردیم با عنوانی متفاوت و شاید غیر از سبک پلتفرمر طرف باشیم."

اگرچه هنوز بروزرسانی‌هایی برای Dead Cells در حال عرضه است و استودیوی Motion Twin از این بازی پشتیبانی خوبی را نشان داده است.

عنوان Dead Cells هم اکنون برای پلتفرم‌های Switch ،Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است.