Menu

Microsoft: در تعطیلات امسال به اندازه کافی محتوا وجود دارد؛ نیازی به Crackdown 3 نداشتیم

فصل تعطیلات امسال مملو از بازی‌های بزرگ است و واقعا اگر Crackdown 3 با تاخیر مواجه نمی‌شد، احتمال گم شدنش میان آن همه سروصدا وجود داشت. اما جدا از این بحث همان‌طور که می‌دانید، Microsoft اخیرا یک پنجره زمانی عرضه دقیق برای Crackdown 3 اعلام کرده است؛ در صورتی که تا پیش از E3 2018، تنها شاهد حدس و گمان بودیم.

با مشخص‌شدن برنامه عرضه و نزدیک‌شدن فصل خریدهای تعطیلات، بازی‌های بسیاری هستند که هدف فروش و به سودرساندن کنسول‌ها را به سرانجام می‌رسانند و بنابر گفته‌های رئیس بخش بازاریابی Xbox یعنی "آرون گرینبرگ" (Aaron Greenberg)، شرکت Microsoft برای رسیدن به سود‌ و محقق‌ شدن آن هدف، نیازی نداشته که Crackdown 3 یا هرکدام از عناوین دیگرش را در تعطیلات عرضه کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، به تازگی در مصاحبه‌ای با GameIndustry.biz، "گرینبرگ" اعلام کرده که Microsoft برنامه‌ای ثابت و پایدار برای عرضه محتوا در سال 2019 در نظر گرفته است و در فصل تعطیلات نیز برروی همکاران ترد‌پارتی، و فرست‌پارتی‌هایی نظیر Forza Horizon 4 که ماه آینده عرضه خواهد شد، تمرکز خواهد کرد.

"ما عنوان Forza Horizon 4 را در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) و قبل از شروع بازه زمانی شلوغ تعطیلات عرضه خواهیم کرد. ما در این تعطیلات به Crackdown 3 یا هیچ یک از عناوین دیگرمان نیاز نداشتیم. ما برنامه داریم تا Crackdown را در ماه فوریه عرضه کنیم و بعد از آن نیز نوبت به Ori and the Will of the Wisps می‌رسد.

ما می‌خواهیم تا در طول سال در زمینه عرضه محتوا روندی ثابت داشته باشیم. ولی در تعطیلات امسال به اندازه کافی و شاید حتی بیش از حد محتوا وحود دارد. به همین دلیل ما با بسیاری از همکاران ترد‌پارتی خود همکاری کردیم تا با نمایش و عرضه بازی‌های‌شان به رشد و حرکت ما در آن بازه کمک کنند. به یاد نمی‌آورم که هیچ تعطیلاتی به اندازه تعطیلات امسال شلوغ و بزرگ بوده باشد."

منطقی به نظر می‌رسد. اگر Microsoft بازی Crackdown 3 را در ربع چهارم امسال منتشر می‌کرد، این عنوان با بازی‌هایی اعم از Red Dead Redemption 2 ،Assassin’s Creed Odyssey ،Call of Duty: Black Ops IIII ،Battlefield V و Fallout 76 روبرو می‌شد و مطمئنا در زمینه فروش دچار مشکل می‌شد.

Microsoft علاوه بر باز‌ی‌های ترد‌پارتی، از سرویس‌هایی نظیر Xbox Game Pass و Xbox All Acces نیز بهره می‌برد و می‌تواند با کمک آن‌ها و دیگر چیزها، عملکردی خوب در تعطیلات امسال داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.