Menu

امکان عرضه The Witcher 3: Wild Hunt برای Switch وجود دارد

به گزارش پردیس‌گیم،Nintendo از آغاز عرضه Switch همواره نشان داده است که تمایل دارد بازی‌ها و عناوین بزرگ را برای کنسولش منتشر کند مانند Skyrim که جزو بازی‌هایی بود بر اجرای آن روی Switch مانور زیادی داده شد. قابل حمل بودن و قدرت مناسب این کنسول بستر مناسبی را برای بازی‌ها با سبک‌های مختلف فراهم کرده است.

در سال 2015 شرکت لهستانی Cd Projekt Red بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برای برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر کرد که موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد. منتقدین و گیمرها واکنش مثبتی به این بازی نشان دادند، این بازی مرزهای سبک نقش آفرینی را جابجا کرد و در همه حوزه‌ها به بهترین شکل ممکن بود بطوریکه بسیاری از بازی‌ها بعد از انتشار این بازی از استاندارد‌هایی که این بازی تعریف کرد تقلید می‌کنند.

حال امروز این بازی توسط عمده‌ فروش فرانسوی برای کنسول Switch قرار گرفت که باعث تعجب بسیاری از صاحب نظران شد و بسیاری از گیمر‌ها را خوشحال کرد. البته احتمال اشتباه بودن این موضوع باتوجه به سابقه این عمده فروش کم نیست ولی اگر حتی درست باشد این سوال پیش می‌آید که Switch چگونه قادر به اجرای این بازی با وسعت بی‌نظیرش را دارد؟ البته این سوال، سوال مهمی است که برای PS4 و Xbox One هم پیش آمد که هر دوی این کنسول ها به زحمت و با دانگرید گرافیک توانستند این بازی را اجرا کنند. بازی حتی بر روی این دو کنسول هم کم و بیش مشکلاتی داشت. با توجه به این نکته که Switch از دو کنسول مایکروسافت و سونی ضعیف‌تر است، آیا می‌تواند این بازی را اجرا کند؟

البته بازی‌های بزرگی همچون Wolfenstein II برای Switch عرضه شدند که گرافیک و برخی از عناصر دیگر بازی در آن کاهش یافته و یا حذف شده بودند. حال اگر قرار بر عرضه Witcher 3 برای Switch باشد باید منتظر کاهش گرافیک و جزئیات بازی باشیم یا اتفاق دیگری بیافتد. همچنین این بازی حجم زیادی در کنسول‌های نسل هشتمی داشت و به همین دلیل امکان عرضه نسخه فیزیکی برای Switch بسیار کم است. با این حال طرفداران امیدوارند این تیم بااستعداد لهستانی بتواند از عهده این کار سخت برآید و به شکلی بتواند این بازی را روی Switch اجرا کند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 عرضه شد و موفق شد به عنوان یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم لقب بگیرد و جوایز زیادی را درو کند. این بازی هم اکنون برای PS4 و Xbox One و PC در دسترس است.