Menu

Microsoft انتظار دارد Forza Horizon 4 به بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین عنوان در سری Forza تبدیل شود

در میان عناوین اختصاصی Microsoft عنوان Forza Horizon 4 بی شک یکی از مورد انتظارترین هاست. سومین قسمت از این سری محبوب به شدت مورد استقبال قرار گرفت و سازنده آن یعنی Playground Games به دنبال آن است که با گسترش امکانات و با تکیه بر طبیعت خیره کننده بریتانیا در قدم بعدی نیز این مسیر موفق را ادامه دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، مدیر بازاریابی Xbox آقای آرون گرینبرگ به تازگی در مصاحبه با وبسایت GamesIndustry به شکل کاملا صریح اعلام کرده که انتظار دارند Forza Horizon 4 به بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین عنوان در سری Forza تبدیل شود.

"می‌دانیم که برخی طرفداران Forza تمامی عناوین این فرنچایز را خریداری می‌کنند. سوال این است که، آیا از میان بازیکنان عام پسندتر، هستند افرادی که طی یک سال سه بازی خریداری کنند و اینکه آیا ما هم قرار است در آن‌ها لیست باشیم؟ با این ذهنیت بله، Forza Horizon 3 در روز عرضه و در تک تک ماه‌های پس از آن به شدت فراتر از سطح انتظارات ما عمل کرد. عملکرد این بازی فوق‌العاده بود."

"Horizon 3 از خیلی جهات، یک جهان آزاد فوق‌العاده بود. بازی و حال و هوای آن بسیار منحصر به فرد بود و به لطف کیفیت بالایی که داشت مورد توجه قرار گرفت. چالش Playground این بود که چگونه این موفقیت را ادامه دهد. حال و هوای دوست داشتنی بریتانیا، که از قضا منطقه‌ای است که Playground نیز در آن حضور دارد، امکان اضافه کردن اِلمان‌های چهار فصل را فراهم کرد و تحولاتی که این امکان می‌تواند در گیم پلی ایجاد کند قطعا فرنچایز را وارد سطح کاملا جدیدی خواهد کرد."

"بنابراین انتظار ما از Forza Horizon 4 این است که به بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین عنوان در سری Forza تبدیل شود. در این مرحله، آمار پیش فروش بازی فراتر از سطح انتظارمان و در مقایسه با Forza Horizon 3 نیز بیشتر بوده است. با همه اینها هنوز عرضه بازی بر روی Game Pass را در نظر نگرفته‌ایم، این سرویس به Forza Horizon 4 این اجازه را می‌دهد که برای آن دسته از گیمرهایی که شاید هرگز بازی را تجربه یا خریداری نمی‌کردند نیز در دسترس قرار گیرد."

عنوان Forza Horizon 4 در تاریخ 2 اکتبر (سه شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷) بر روی Xbox One و Windows 10 در دسترس قرار خواهد گرفت.