Menu

مدت زمان گیم‌پلی Metro Exodus مشخص شد؛ جزییاتی درمورد روند انجام ماموریت‌ها

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، در یک مصاحبه با مجله GamesTM، مدیر بخش مدیریت برند جهانی شرکت Deep Silver، "هو بینون"، اعلام کرد که مدت زمان گیم‌پلی عنوان مورد انتظار Metro Exodus تقریبا مجموع مدت عناوین قبلی این سری (2033 و Last Light) می‌باشد که در حدود 25 ساعت است. او همچنین اضافه کرد که استودیوی 4A Games در تلاش است که بازی را بر روی یک دیسک بلو-ری جای دهد.

"ما قصد داریم تا مدت زمان گیم‌پلی این بازی ترکیبی از 2 نسخه قبلی سری باشد. از آن جایی که ما محیط و بخش‌های Metro Exodus را بازتر کرده‌ایم، می‌توان اندازه 2نسخه قبلی را در این بازی جای داد. 2 بازی قبلی هر کدام حجمی در حدود 12 گیگابایت داشتند که سعی داریم Metro Exodus را در قالب یک دیسک بلو-ری عرضه کنیم. این برای استودیوی سازنده یک قدم بزرگ می‌باشد."

تهیه کننده اجرایی بازی یعنی "کن بلاک" نیز بیان کرد که در بازی 'ماموریت‌های اجباری' (Fetch Quest) وجود ندارد و طرفداران از این بابت نگران نباشند.

"در بازی این طور نیست که در صفحه نمایش چیزی را مشخص کنیم و بگوییم که این کار را انجام دهید، آنجا بروید و یا چیزی را پیدا کنید. ما می‌خواهیم که شما به صورت طبیعی به کاوش و جست و جو بپردازید و کسی شما را برای انجام کاری مجبور نکند."

"بلاک" همچنین در مورد روند خطی و نیمه باز بودن محیط بازی چنین گفت:

"اگر ما می‌خواستیم که بازی را به صورت کامل جهان باز بسازیم، آن موقع به سری Metro و طرفداران شوک بزرگی وارد می‌شد. با فرمول جدیدی که ما اکنون بر روی بازی پیاده سازی کرده‌ایم، بازیکنان می‌توانند در محیط‌های بزرگ اما نه جهان باز، به کاوش بپردازند و پیشرفت خود را در آن مشاهده کنند."

Metro Exodus در تاریخ 10 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.