Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider قابلیت Photo Mode و مناطق زیبای بازی را به نمایش می‌گذارد

امروز شرکت Square Enix و استودیوی Eidos Montreal تریلر جدیدی را از عنوان Shadow of the Tomb Raider منتشر کردند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، این تریلر با به نمایش گذاشتن چند محیط زیبا که "لارا کرافت" در حین ماجراجویی خود با آن روبرو خواهد شد، شروع می‌شود. همچنین علاوه بر نشان دادن محیط‌های بازی، شاهد به نمایش گذاشتن حالت Photo Mode نیز در بازی می‌باشیم.

حالت Photo Mode در این بازی دربردارنده گزینه‌های زیادی مانند فیلتر و فریم‌های مختلف، قابلیت تغییر چهره "لارا" و غیره می‌باشد. بازی‌های بزرگ زیادی در چند وقت اخیر شامل قابلیت جذاب Photo Mode می‌باشند که Shadow of the Tomb Raider هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

در Shadow of the Tomb Raider، "لارا کرافت" باید در جنگل‌های مرگبار خودنمایی و بر مقبره‌های وحشتناک غلبه کند تا بتواند در تاریک‌ترین ساعات زندگی‌اش خود را از مشکلات اطرافش نجات دهد.

زمان لازم برای اتمام Shadow of the Tomb Raider حدود 13 تا 15 ساعت می‌باشد (بدون در نظر گرفتن ماموریت‌های جانبی) و این‌بار شکار و تجهیزات در بازی اهمیت بیشتری دارد. همچنین مقبره‌های بازی بسیار مهم و "کلاسیک" و مرگ‌‌بارتر از همیشه هستند.

Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 23 شهریور برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه