Menu

تاریخ عرضه عنوان Insomnia: The Ark سرانجام اعلام شد + جزئیاتی جدید از پیش زمینه داستانی بازی

Studio Mono سرانجام تایید کرد که عنوان نقش آفرینی مورد انتظار Insomnia: The Ark در تاریخ 27 سپتامبر (پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷) در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این استودیو همچنین جزئیات بیشتری از پیش زمینه داستانی این بازی را بر روی شبکه Steam منتشر کرد. با توجه به این اطلاعت جدید و جزئیاتی که پیش این منتشر شد، با اطمینان می‌توان گفت که Insomnia: The Ark عنوانی با پیش زمینه داستانی غنی خواهد بود و احتمالا طرفداران عناوین نقش آفرینی داستان محور را راضی خواهد کرد.

جزئیات داستانی Insomnia: The Ark:

پیش از تشکیل Object 6، مردم Nomah در سیاره‌ای غنی و در یک امپراطوری موفق به نام United Nomah Hierarchy زندگی می‌کردند. با این حال یک بلوک سیاسی (مجموعه‌ای متشکل از چند کشور یا گروه) سرانجام تحت تاثیر گروهی نظامی به نام SORG قرار گرفته و اعلام استقلال می‌کند. در نتیجه مورد حمله Hierarchy قرار گرفته و نزاعی که با عنوان آخرین جنگ (Last War) شناخته می‌شود را آغاز می‌کند.

Last War به مرگبارترین نزاعی که بشر تا آن زمان به خود دیده تبدیل شده و میلیون‌ها قربانی می‌گیرد. محیط زیست سیاره کم کم رو به نابودی رفته و پس از سقوط آخرین سنگر Hierarchy یخچال‌ها سراسر شهرهای تخریب شده را در بر می‌گیرند.

امپراطوری Hierarchy راه‌حل متوقف کردن SORG و ماشین‌های جنگی شکست ناپذيری که اختراع کرده‌اند به نام Golem را در نابودی اتمی می‌یابد. این حمله سیاره را به کلی نابود می‌کند و در نتیجه ژنرال آزار برای محافظت از بازماندگان ارتش خود و هجرت از سیاره ویران شده تصمیم می‌گیرد که آنها را به یک ایستگاه بین سیاره‌ای به نام Object 6 بفرستد. هزاران نفر برای هجرت تلاش می‌کنند اما معیارهای انتخاب افراد سخت گیرانه است. با این حال، افرادی زیادی موفق می‌شوند که به صورت مخفیانه خود را به سفینه برسانند و در حالی که به نظر می‌رسد که نجات پیدا باشند اما شرایط Object 6 رو به وخامت می‌گذارد. افراد نظامی به بخشی که باقی مانده منابع و تجهیزات در آن قرار دارند به نام Urb فرستاده می‌شوند و صدها هزار بازمانده دیگر را به حال خود رها می‌کنند.

این شرایط تا چهارصد سال بعد و زمانی که شخصیت اصلی برای یافتن پاسخ برخی سوال‌ها، بیدا می‌شود، ادامه پیدا می‌کند.

همانطور که در ابتدای خبر اشاره شد عنوان Insomnia: The Ark در تاریخ 27 سپتامبر (پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۷) بر روی پلتفرم PC عرضه خواهد شد.