Menu

فروش Final Fantasy XV از مرز 8.1 میلیون نسخه عبور کرد

شرکت Square Enix اعلام کرد که فروش جهانی عنوان Final Fantasy XV از مرز 8.1 میلیون نسخه عبور کرده است. بر اساس اعلام این کمپانی این عدد فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی بر روی همه پلتفرم‌ها را شامل می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، متاسفانه Square Enix هنور جزئیات فروش بازی به تفکیک هر پلتفرم را اعلام نکرده است اما به لطف SteamSpy فروش نسخه PC را می‌توان به شکل حدودی تخمین زد. اطلاعات SteamSpy کاربرانی که Final Fantasy XV را بر روی Steam خریداری کرده‌اند را 500 هزار تا یک میلیون نفر تخمین زده است.

Square Enix قبلا اعلام کرده بود که انتظار فروش 2 میلیون نسخه‌ای را از نسخه PC عنوان Final Fantasy XV دارد و با استناد بر آمار SteamSpy انتظار این شرکت هنور برآورده نشده است.

در خبری دیگر Square Enix هنور جزئیاتی از ابزار ویرایشگر مراحل نسخه PC این بازی منتشر نکرده است. این شرکت در ماه آوریل اعلام کرد که ابزار ویرایشگر مراحل، که به بازیکنان امکان این را می‌دهد که خود مرحله، سیاه چال، نژاد ویژه چاکوبو، وسیله نقلیه و مینی گیم و … خلق کنند، در پاییز 2018 عرضه خواهد شد.

Square Enix همچنین در تدارک عرضه یک رندر کننده Vulkan است که از تکنیک DLSS گرافیک‌های آینده NVIDIA یعنی سری GeForce RTX 20XX بهره می‌برد.