Menu

دومین بسته الحاقی Pillars of Eternity II: Deadfire به نام Seeker ،Slayer ،Survivor معرفی شد + تریلر و تصاویر

Obsidian Entertainment و Versus Evil دومین بسته گسترش دهنده بزرگ عنوان Pillars of Eternity II: Deadfire به نام Seeker ،Slayer ،Survivor را معرفی کردند،‌ این بسته گسترش دهنده در تاریخ 3 مهر 1397 منتشر می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، این بسته گسترش دهنده به شدت بر روی مبارزه با طیف گسترده‌ای از دشمنان متمرکز بوده و پایه و اساس آن سه رکن مبارزه است. چالش‌های Seeker، بازیکنان را وادار به پیدا کردن راه حلی برای از پا در آوردن دشمنانشان می‌کند. چالش Survivor،‌ حالت دفاع در برابر امواجی از دشمنان است و چالش Slayer نیز پارتی شما را در مقابل موجوداتی در نبردی تا سر حد مرگ قرار می‌دهد.

" کاوش در داستانی غنی،‌کشف کردن مناطق و ایتم‌های جدید هنوز بخش بسیار مهمی از بازی هستند در حالی که در این گسترش دهنده بازیکنان آزمون‌های مبارزه‌‌ای را تجربه خواهند کرد که تا به حال نمونه آن را به عنوان یک جنگجو در هیچ آزمون دشواری مشاهده نکرده‌اند"

Seeker ،Slayer ،Survivo رفع باگ‌ها و تعادل در پیشرفت‌‌ کردن را نیز در هنگام عرضه در اواخر این ماه به ارمغان می‌آورد. اولین بسته الحاقی این عنوان، Beast of Winter در تاریخ 11 مهر 1397 یه قیمت 9.99 دلار منتشر شد. عنوان Pillars of Eternity II: Deadfire بعد‌ها در اواخر سال جاری برای Playstaion 4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود. همچنین در صورت عدم آشنایی با این عنوان، می‌توانید نقد و بررسی آن را به قلم رضا لیاقت در اینجا مشاهده کنید.

می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده از این بسته گسترش دهنده را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کیلک کنید.>