Menu

افتتاح گیم‌نت TEC CAF با حمایت شرکت MSI

روز چهارشنبه، در مراسمی در مهر شهر کرج، گیم‌نت مجهزی به اسم TEC CAF کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این گیم‌نت از قدرتمندترین و جدیدترین سخت افزار‌های شرکت MSI بهره می‌برد.

طی سال‌های گذشته گیم‌نت‌های مجهز و مدرن زیادی در سراسر ایران افتتاح شده‌ است که یکی از این گیم‌نت‌ها ولکانو بود که طی گزارشی به اطلاع شما رساندیم که یکی از مدرن‌ترین گیم‌نت‌های شهر تهران به حساب می‌آید. اکنون با حمایت شرکت MSI شاهد یک گیم‌نت مدرن با تجهیزات روز و قدرتمند در مهر شهر کرج هستیم که به تازگی فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

در مراسم افتتاحیه رئیس بخش ورزش های الکترونیک وزارت ورزش و جوانان، ضمن تشکر از شهریار شاکی، حسین پاجانی و رضا نوبخت که در مسابقات آسیایی شرکت کرده اند و عملکرد خوبی نیز داشته اند، گفتند:

حق گیمر های ایرانی بسیار بالاتر از وضعیت فعلی است زیرا گیمرهای ایرانی، خاص هستند و همانگونه که در اندونزی دیدیم، این بازیکنان، عملکرد بسیار خوبی داشتند. ما امید داریم که بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق کاری کنیم که مانند کشتی، گیمرهای ما با شرکت در مسابقات معتبر، پرچم ایران را بالا ببرند و این اتفاق اصلا دور از دسترس نیست. در انتها نیز آقای یعقوبی گفت که آنها قصد دارند برای اولین بار تیم بانوان ایران را به مسابقات جهانی CS:GO اعزام کنند.

ترزا میرزایانس مدیر بخش کامپوننت MSI، نیز در این مراسم گفتند:

از چند سال گذشته MSI سعی داشته تا دوباره فعالیت خود را در ایران گسترش دهد تا بتواند دوباره به جایگاه ۱۰ سال قبل دست پیدا کند و مدیران گیم‌نت TEC CAF، از معدود افرادی بودند که با برنامه تجاری فوق‌العاده دقیقی همکاری خود را با آن‌ها آغاز کردند

و سجاد مهدیخانی، از پلتفرم آریو، گفتند :

قصد داریم بازی‌های بزرگی از ناشرهای بزرگ را به کاتالوگ خود اضافه کنیم و آریو با پشتیبانی از پرداخت درون برنامه‌ای، این امکان را برای گیمرهای ایرانی فراهم آورده است که در بازی‌های خود با کارت‌های بانکی ایرانی خرید درون برنامه‌ای انجام دهند.

TAC CAFE واژه مختصر شده Technology Cafe می باشد و به گفته موسس آن هدف اصلی این کافه تکنولوژی، ایجاد محیطی با جدید ترین فن آوری ها و سیستم های High End برای گیمینگ می باشد تا بازیکن های عزیز بتوانند بدون هیچ مزاحمتی بازی های مورد علاقه خود را انجام دهند. در این کافه تکنولوژی حتی به گیمر های موبایل و کتاب باز ها نیز اهمیت داده شده است و برای این دو دسته افراد نیز محیطی در نظر گرفته شده است.

سیستم های گیمینگ کافه تکنولوژی TEC CAF در دو اتاق به نام های VIP و VIP Plus موجود هستند که در اتاق VIP تعداد ۱۴ عدد سیستم مجهز به nVIDIA GTX 1070Ti و مانیتور و ماوس و صفحه کلید برند MSI هستند و در اتاق VIP Plus تعداد ۱۰ عدد سیستم گیمینگ حرفه ای تر یعنی محهز به nVIDIA GTX 1080 برند MSI هستند. این دو اتاق می توانند حکم بهشت برای گیمر های عزیز داشته باشند.

۱۲ سیستم کنسولی PlayStation 4 نیز در طبقه بالا کافه وجود دارند تا کنسول گیمر های عزیز نیز از این کافه تکنولوژی بی بهره نمانند.

دو اتاق دیگر نیز در این کافه وچود دارند که مخصوص بازی های واقعیت مجازی می باشند. یکی از اتاق ها دارای HTC VIVE تک نفره برای شبیه سازی بازی های ریسینگ و یک اتاق دارای ۲ عدد HTC VIVE برای تجربه بازی های VIRTUAL REALITY به صورت چند نفره وجود دارد.

در انتهای مراسم افتتاحیه، از شهریار شاکی، حسن پاجانی و رضا نوبخت تقدیر به عمل آمد و جوایزی به آنها اهدا شد. و در انتها، باید گفت که با وجود همه مشکلات محیا کردن چنینی مکانی برای گیمر ها واقعا قابل تقدیر هست.