Menu

Xbox استرالیا از کنترلر جدید ضد چربی Xbox One با تم PUBG پرده برداری کرد

آیا با انگشتانی چرپ، پفکی و بقیه‌ی چیزهای حال به هم زن بازی می‌کنید؟ پس Xbox یک کنترلر خاص شما دارد! دو روز پیش، شاخه‌ی استرالیایی شرکت از کنترلری جدید با طرح PUBG پرده برداری کرد ولی بهترین قسمت این است که، بنا به گفته‌ی مایکروسافت، برای کسانی که دست‌های خود را نمی‌شویند کاملاً ضد چربی می‌باشد.

خود کنترلر رنگی خاکستری/سبز مانند و زرد دارد که آنقدر برّاق به نظر می‌آید که انگار در خمره‌ای از چربی خوک فرو برده شده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، متأسفانه، اگر واقعاً این کنترلر را می‌خواهید مشکلات بسیاری پیش رو خواهید داشت. برای شروع، فقط 200 عدد از آن تولید شده، پس احتمال دسترسی‌تان از قبل محدود شده می‌باشد. بعدی اینکه، فعلاً راهی برای خرید این کنترلر وجود ندارد، پس مجبورید یکی از پنج تای آن را از طریق صفحه‌ی فیس‌بوک Xbox استرالیا برنده شوید. و در نهایت، در زمان نوشتن این خبر، فقط در استرالیا در دسترس می‌باشد، بدون هیچ برنامه‌ای برای آوردنش به مکان‌های دیگر.

می‌توانید ویدئویی از کنترلر را در ادامه مشاهده کنید که با مرغ بریان و آبشاری از چربی تکمیل می‌شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اگر به کنترلرهای کمتر حال به هم زن علاقمند هستید، می‌توانید در پاییز انتظار دو نسخه‌ی جدید فانتوم بلک و خاکستری/آبی که هفته گذشته معرفی شدند را داشته باشید.