Menu

نگاهی مختصر به 5 ویژگی حالت Kick Off در بازی FIFA 19

همان‌طور که می‌دانید FIFA 19 در کم‌تر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و دموی آن نیز براساس اعلامیه امروز EA Sports، هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم، امسال EA ویژگی‌های جدید و مختلفی به FIFA 19 اضافه کرده که سبب هیجان‌زده‌شدن طرفداران شده است. از جمله این‌ها می‌توان فصل بعدی زندگی Alex Hunter در بخش Journey، بازگشت لیگ قهرمانان اروپا به FIFA و دیگر چیزها را نام برد.

اما احتمالا موردانتظارترین ویژگی جدید اضافه‌شدن گونه‌های جدید مسابقه به حالت Kick Off باشد. علاوه بر مسابقه kick-off به صورت کلاسیک، 5 حالت دیگر نیز به بازی اضافه شده که در زیر با اختصار با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

UEFA Champions League

یکی از معتربرترین رقابت‌های باشگاهی در فوتبال، UEFA Champions League سرانجام به FIFA 19 بازگشته است. شما می‌توانید در هر یک از مراحل این مسابقات (از گروهی گرفته تا فینال) یک مسابقه به دلخواه خود، با قوانین مختلف ایجاد کرده و از آن لذت ببرید.

Cup Finals

در نسخه‌های قبلی FIFA، ما می‌توانستیم یک تورنومنت دلخواه ساخته و تمامی آن را بازی کنیم ولی اگر خواسته باشیم تنها یک فینال جذاب و نفس‌گیر تجربه کنیم چه؟ خب EA با اضافه‌کردن حالت "Cup Finals" این مشکل را حل کرده و اکون شما می‌توانید فینال رقابت‌های مختلف را اعم از لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و دیگر مسابقات تجربه کنید.

Home and Away

همان‌طور که از نام این حالت پیداست، در این بخش شما 2 مسابقه، یکی در خامه خود و دیگری در خانه حیف برگزار می‌کنید و برنده با توجه نتیجه بدست آمده در مجموع 2 بازی مشخص خواهد شد. اگر تعداد گل‌ها برابر باشد، برنده توسط گل زده در خانه حریف، و بعد از آن توسط وفت اضافه استاندارد و ضربات پنالتی تعیین خواهد شد.

Best of Series

تا به حال فکر کرده‌اید که یک مسابقه برای تعیین‌کردن بازیکنِ بهتر میان شما و دوست‌تان کافی نیست؟ پس این حالت برای شماست. این حالن مجموعه‌ای از 3 یا 5 مسابقه را شامل می‌شود و درانتهای آن برنده مشخص خواهد شد. قوانین همانند مسابقات معمولی فوتبال خواهد بود.

House Rules

این حالت یکی از بهترین ویژگی‌هاییست که EA امسال نه تنها به Kick-Off، بلکه کل بازی اضافه کرده است. در این حالت شما می‌توانسد قوانین دلخواه خود را بسازید که شامل دسته‌بندی زیر می‌شود.

  1. No Rules: در این حالت همه‌چیز و هرکاری قانونی است؛ هیچ خطا، آفساید و یا جریمه‌ای وجود ندارد.
  2. Survival: هر بار که یک کاربر گل می‌زند، یک بازیکن به صورت تصادفی (به جز دروازه‌بان) از تیم او خارج می‌شود.
  3. Long Range: هر گلی که خارج از محوطه جریمه زده شود، به عنوان 2 گل حساب می‌شود.
  4. First to …: کاربران می‌توانند هر شرطی را برای برنده‌شدن تعیین کنند؛ چیزهایی نظیر گل طلایی، اولین کسی که 5 گل بزند و دیگر چیزها.
  5. Headers & Volleys: تنها گل‌هایی که برروی هوا توسط ضربه سر و یا پا زده می‌شوند، حساب شده ( شامل ضربات پنالتی و ضربات آزاد) و بقیه گل‌ها پذیرفته نخواهند شد.

FIFA 19 در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) برروی کنسول‌های PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch و پلتفرم PC و هم‌چنین کنسول‌های نسل قبل منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.